środa, 16 maja 2012

72. Lakierowy dzień - zielono (i miętowo) mi!

Jak tytuł wskazuje dzisiaj mięty i zielenie. Obecnie panuje szał na te pierwsze, ja swój pierwszy lakier kupiłam w tym kolorze już 1,5 roku temu. Potem był jeszcze jeden u Chińczyka i ... na tym się skończyło :)) Ale kto wie, jeszcze wszystko przede mną. Żeby dalej Was nie zanudzać zapraszam do oglądania :



Jak widać jest pewna różnorodność, a niektóre lakiery wyglądaja nawet jak niebieskie czy białe. Ale musicie mi wierzyć na słowo. Niestety aparat nie chciał uchwycić ich prawdziwego uroku :))

od lewej : 
+Essence Summer of love Psychedelic
+Safari nr 101 (swatch)
+Miss Sporty nr 330
+Wibo 331
+Basic  081 KIWI

od lewej : 
+Wibo 107
+Avon SpeedDry+ Limeade
+Essence Colour&Go 39 Lime up
+Sensique Inspired by earth 214
+Sensique Oriental Dream 259 Moss Temple

Miałabym do Was też malutką prośbę. Chciałabym byście w komentarzach podawały propozycję kosmetyków, które warto kupić w Londynie. Już za 2 tygodnie się tam wybieram a dalej nie wiem co chcę kupić. Wcześniej zwracałam raczej uwagę na ciuchy, więc i tym razem zahaczę o Primark. Ale o kosmetykach tam nie mam zielonego pojęcia. Wiem, że jest wśród Was dużo miłych osób, które polecą mi coś fajnego ;)

Zapraszam też na moje aukcje allegro (w końcu jakoś trzeba zarobić na te zakupy ;) )

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12343473

1 komentarz:

  1. świetna kolekcja :)
    Niestety nie wiem jakie kosmetyki mogę Ci polecić ale może jakis bb cream ?:)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...