poniedziałek, 21 maja 2012

78. Projekt denko - PRÓBKOWO

Hej, hej! Jaka u Was pogoda? Na poczatku życzę Wam miłego tygodnia ;pp I pamiętajcie jaki poniedziałek, taka reszta! :))

Być może niektórzy z Was pamiętają, moją notkę na temat zużywania próbek. Jeśli nie to zapraszam tutaj. Otóż powiem Wam, że bardzo się do tego projektu przyłożyłam i przez pewien czas byłam królikiem doświadczalnym! No bo jak inaczej nazwać to że codziennie miałam inny krem czy podkład ;p I dzisiaj przychodzę do Was by podzielić się efektami. Mimo, że nie udało mi się zużyć wszystkich próbek jestem z siebie naprawdę dumna! I o ile na początku ilość próbek do zużycia była 15 sztuk, to teraz zostało mi już tylko 4. No dobra, 4 i pół.
PRZED :
PO : 
Więc do wykończenia zostały mi jeszcze : 
+Perfecta Silikonowy fluid matujacy odcien 03 cappuccino 2 ml. chyba jednak oddam go mamie, bo numerek wydaje mi się za ciemny albo poczekam, aż sama jakimś cudem stanę się murzynem
+.Loreal Paris Podklad Infallible odcien 140 Golden Beige 1 ml
+Oriflame Giordani Gold Podklad ujedrniajacy 3 ml
+Oriflame Triple Core Lipstick w odcieniu Striking Plum.

A w trakcie używania jest jeszcze :
Oriflame Triple Core Lipstick w odcieniach Stunning Clover

A dna dobiły : (dużo zdjęć ;D)


Dzieląc na kategorie, są to :

WŁOSY 
Nivea Long repair Odzywka regenerujaca dlugie wlosy 10 ml.
Oriflame Hairx Szampon wzmacniajacy do slabych wlosów 10 ml.

PODKŁADY :
Oriflame Giordani Gold Podklad mineralny 3 ml.
Clinique Podklad SPF 15 odcien 05 neutral 1.5ml

KREMY :
Oriflame Aqua Rhythm Krem na dzien 1.5 ml
Perfecta Krem matujacy i zwezajacy pory na dzien i noc cera mieszana 2 ml.

INNE :

Rival de loop Maseczka mleczno-miodowa 2 x 8 ml 
DAX Cosmetics Kaszmirowa baza do kazdego rodzaju cery bez ograniczen wiekowych :D 1 ml
Colgate Sensitive Pro-Relief 3 ml.
Palmolive Zel pod prysznic Ayurituel joyous 10 ml.



Ufff, dobrnęliśmy do końca. Jak widać miałam co testować...Chcecie poczytać o ktorymś z tych kosmetyków? A może same ich używałyście i chcecie się podzielić opinią? Zapraszam do komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...