poniedziałek, 14 maja 2012

70. Lakierowy dzien - biel i srebro

Dzisiaj pora na lakiery srebrne i białe. Nawet nie wiedziałam, że tyle ich mam ;p To następna pod względem ilości grupa po żółtkach (notka wstecz :)) Część z nich po prostu topy. Ale lakier to lakier ;p Zaczynajmy!

A rozkładając na czynniki pierwsze wygląda to tak : 

od lewej : 
+Bell (pekacz z zestawu Graffi Nails Set swatch)
+Oriflame Light Silver
+Safari 330 (swatch)
+Essence Colour&Go 80 icy princess
+Wibo 199 (top)
+Essence Colour&Go 50 Irreplaceable

od lewej :
+Sensique 200 (top)
+My Secret 204 (top)
+Virtual Magic 401
+Delia Art nr 1
+Wibo Nasty Cool nr 25
+Vollare 2


Ufff, dobrnęliśmy do końca. Mam nadzieję, że ta akcja przypadła Wam do gustu. Przed nami jeszcze 5 dni :))

I nie wiem czy zauważyliście, ale udało mi się włączyć na moim laptopie polską klawiaturę i myślę, że tak czyta się o wiele lepiej. Miłego dnia i do jutra! 


1 komentarz:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...