wtorek, 1 maja 2012

64. lakierowa sciaga

Witam w ta piekna pogode! Upal taki, ze masakra. Leje sie ze mnie jak nie wiem. Ale i tak zle, i tak nie dobrze. No nic, trzeba sie przygotowac ze kilka nastepnych miesiecy bedzie wlasnie tak wygladalo :)

Dzisiaj przychodze do Was z moja lakierowa sciaga. Pomysl ten podchwycilam od innych blogerek, za co mam nadzieje sie nie obraza :)) Jak juz kiedys pisalam (tutaj!) zaopatrzylam sie we wzorniki do lakierow. Tyle, ze juz po krotkim czasie przestaly mi one starczac, a na dodatek niektore paznokcie po prostu odlecialy.

Wiec zeby miec zawsze pod reka, spis lakierow jakie posiadam. I zeby w sklepie kolejne odcienie nie kusily zrobilam sobie taka oto sciage :


Musiscie mi wybaczyc jakosc i to ze zdjecie nie do konca, oddaje prawdziwe kolory lakierow ale moj aparat za nic w swiecie nie chcial tego uchwycic. 

Jesli  komus sie takie cos przyda, to zachecam do zrobienia. Wystarczy kartka papieru i nasze lakiery :))

A teraz malutkie zblizenia : 


A czy dziala ? No zwazajac na to ze podczas ostatnich zakupow dwa nowe lakiery wpadly do koszyka... no coz... Ale po prostu takich jeszcze w swojej kolekcji nie mialam ;p

Zycze milego dlugiego weekendu, bo u mnie takowy jest wlasnie w polowie :)

ZAPRASZAM DO NOWEJ KARTY 'KOLCZYKOMANIA' 
Mozna tam zobaczyc co ciekawsze okazy z mojej kolekcji :) 

1 komentarz:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...