niedziela, 26 lutego 2012

47. wiosenny manicure! + insp

Wczoraj poczulam zblizajaca sie wiosne (jeszcze tylko kilka dni!) A to za sprawa slauravictormakeup, ktora na swoim blogu pokazala przepiekny pastelowy wzorek na paznokcie. Postanowilam sie nim zainspirowac i stworzyc cos podobnego! W pierwotnej wersji jako bazy mialam uzyc pokazany u niej lakier Essence Mellow Yellow, ale przypomnialam sobie ze na swoja kolej czeka kanarkowy zolty z Safari. I oto co mi wyszlo (tutorialu nie bedzie, poniewaz nie jestem na tyle cierpliwa, zeby po kazdym maznieciu robic zdjecie ;)) I wybaczcie pomaziane skorki, ale spieszylam sie coby Wam pokazac co wyczarowalam!


Paznokcie ze wzorkiem i uzyte do tego lakiery :

Oraz pozostale paznokietki :


Lakiery jakich uzylam to :
  • zolta baza - Safari bez numerka 
  • rozowe kropeczki - Safari numer 230
  • mietowe kropeczki - Safari numer 101
  • lawendowe kropeczki - My Secret 147 Lavender

 A tutaj swatche :


Mam nadzieje ze wzorek Wam sie podoba, mi kropeczki juz dawno przypadly do gustu, co juz kiedys pokazywalam. W powietrzu czuc juz wiosne, wiec czemu nie mialaby ona zagoscic i u nas :))

Na koniec kilka inspiracji ciuchowych, ktore czekaja i czekaja, i az sie prosza byc je pokazac :

(po kliknieciu obrazki sie zmieniaja, nie wiem czemu tutaj nie chca. ;< )


 Zapraszam tez do zakladki WYMIANA/SPRZEDAZ gdzie zrobilam wiosenne porzadki oraz dokladke. Mysle ze teraz jest to bardziej przejrzyste i czytelne. Pozdrawiam i milej niedzieli!

3 komentarze:

  1. Ooo i też super! Ale ten kolor z Safari, ten brzoskwinkowy śliczny jest! Idealny na okres wiosenno letni i marzy mi się taki odcień :) Ale swoje dwa lakiery z Safari kupiłam na wakacjach, u siebie ich nigdzie nie widziałam ehh ;/
    Czym robiłaś kropeczki? :)
    Ja kiedy nie miałam tej sondy to... Wstyd się przyznać! Ale odcięłam od szczotki do włosów jedną końcówkę i nią robiłam kropeczki... Teraz odczuwam delikatne zażenowanie ;p Ale to było dawno i nieprawda! haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no mi tez wstyd mowic, ale od dawien dawna robie kropeczki (a moze to powinnam nazwac plameczki ;p0 patyczkami do skorek ;pp musze sie chyba zaopatrzyc w sonde, tylko nie umiem sie zdecydowac na rozmiar...ja lakiery Safari kupilam w centrum chinskim, mozna je tez dostac na stronie internetowej firmy quiz :))

      Usuń
  2. śliczne kolorki. ; )
    ten brzoskwiniowy rzeczywiście jest uroczy. ; ))

    obserwuję. ; ))

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...