czwartek, 3 maja 2012

66. Próbkowo

Jakis czas temu, pewna blogerka (nie pamietam niestety ktora ;<) postanowila wypróbowac wszystkie próbki jakie miala. A wierzcie mi, bylo ich naprawde sporo! Moja mini kolekcja to przy tym pikus! A, ze ja - jak powszechnie wiadomo jestem typem zbieracza i kolekcjonera, kilka próbek równiez uzbieralam postanowilam taka akcje przeprowadzic u siebie. Zebralam wszystki probki w calym domu i oto mam. Jest ich az 14 sztuk!



Na wykorzystanie ich, daje sobie czas do 15 maja. Po tym terminie, podziele sie z Wami efektami wykanczania. Co dokladnie sie tam znajduje ? A no to :

1.Oriflame Triple Core Lipstick w odcieniach Stunning Clover i Striking Plum.
2.Palmolive Zel pod prysznic Ayurituel joyous 10 ml.
3.Nivea Long repair Odzywka regenerujaca dlugie wlosy 10 ml.
4.Rival de loop Maseczka mleczno-miodowa 2 x 8 ml (mialam i szczerze polecam!)
5.Oriflame Hairx Szampon wzmacniajacy do slabych wlosów 10 ml.
6.Colgate Sensitive Pro-Relief 3 ml.
7.Oriflame Giordani Gold Podklad mineralny 3 ml.
8.Clinique Podklad SPF 15 odcien 05 neutral 1.5ml
9.DAX Cosmetics Kaszmirowa baza do kazdego rodzaju cery bez ograniczen wiekowych :D 1 ml
10.Loreal Paris Podklad Infallible odcien 140 Golden Beige 1 ml
11.Oriflame Giordani Gold Podklad ujedrniajacy 3 ml
12.Oriflame Aqua Rhythm Krem na dzien 1.5 ml
13.Perfecta Krem matujacy i zwezajacy pory na dzien i noc cera mieszana 2 ml.
14.Perfecta Silikonowy fluid matujacy odcien 03 cappuccino 2 ml.

W trakcie uzywania probek, chetnie podziele sie moja opinia i napisze o tych produktach recenzje. O czym chcecie przeczytac najpierw ? ;) Milego dnia!

2 komentarze:

  1. Też myślałam o czymś takim, ale samych kremów do twarzy mam za 30szt i boje się jakie to mogłoby przynieść efekty;-)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...