czwartek, 17 maja 2012

73. Lakierowy dzień - niebiańsko.

Dzisiaj przychodzę do Was z kolorami nieba :)) Nie wiedziałam nawet, że niebieskiego jest u mnie tak dużo... a ja tak rzadko po niego sięgam. No nic, trzeba to zmienić. Kolekcja w tym kolorze wygląda tak  :

A z bliska prezentują się następująco : 
od lewej : 
+Essence Crystalliced 04 Ice Eyes Baby (swatch)
+Sensique Cosmic Girl 224
+Essence Colour&Go 52 Out Of My Mind
+Colour Alike 456 nie, bo niebo
+Wibo 58

od lewej : 
+Avon Blue Shock
+Avon Blue Flare
+Essence Vampire's Love 02 Into The Dark (swatch)
+Wibo So Matte 03
+Bell  (baza z zestawu Graffi Nails Set swatch)


I jak podobają się Wam moje lakiery? Zapraszam też do notek z poprzednich dni. Tam reszta mojej lakierowej kolekcji. Był już kolor zółty, zielony, różowy i srebrny :) A może chcecie by pokazać Wam któryś lakier na paznokciu? Śmiało piszcie, a ja postaram się to zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...