sobota, 19 maja 2012

75. Lakierowy dzień - czerwono-czarny.

Hej hej, to znów ja :D Dzisiaj już ostatnia częśc mojej lakierowej akcji :) Do poczytania o co kaman zapraszam tutaj. Myślę, że tak do końca Was nie zanudziłam i się nie zniechęciliście do mnie i mojego bloga :)) Obiecuję, że  z lakierami na chwilę obecną  - KONIEC ! No oprócz tego posta oczywiście. Dzisiaj krótko i na temat. Połączyłam lakiery czerwone z czarnymi, tych mam najmniej.

od lewej : 
+Bell (baza z zestawu Graffi Nails Set)
+Oriflame Coral Red
+Avon Matte Red Velvet
+Safari  bez numerka
+Lovely Magic Cracking 07
+Delia Art Decoration nr 4 

I to by było na tyle :) O czym chcielibyście poczytać następnym razem ? Jakaś recenzja? A może pokazać Wam biżuterię, którą wykonuje ręcznie ? Ale może jednak jest ktoś kto nadal chcę oglądać lakiery i ma jakieś specjalne życzenie? Dajcie znać w komentarzach :) Buziaki i dziekuję, za to, że jesteście!

2 komentarze:

  1. 2 pierwsze chętnie bym zobaczyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie zobaczyłabym ten drugi. Mam czarny Safari - super kryje i do stempelków się nadaje.

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...