piątek, 27 kwietnia 2012

63.RECENZJA : Essence Stay With Me Lipgloss 04 - swatche

Dzien dobry :)) Dzis przychodze z recenzja i swatche produktu, ktory chyba kazda z bloggerek, (a przynajmniej ta czesc, ktora kocha Essence) ma u siebie w kosmetyczce. Mianowicie jest to Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss 04 Trendsetter. Dostepny w Naturze, w cenie 8,49 za 4 ml.

                         Przy okazji mozecie zobaczyc w jakim stanie sa obecnie moje paznokcie ;<


Robi wrazenie, juz przy pierwszym uzyciu za sprawa swietnego pedzelka, w ksztalcie klepsydry. Czegos takiego, jeszcze nie widzialam. Dzieki temu, blyszczyk dobrze naklada sie i rozprowadza na ustach, a jedno pociagniecie w zupelnosci wystarczy.


Jak juz wspominalam jedna warstwa wystarczy, by uzyskac swietny efekt ale dzieje sie tak, rowniez za sprawa swietnego napigmentowania. Kolor sa mocne i wyraziste. Za czesto go nie uzywam, ale jedyna zla rzecz jaka moge o nim powiedziec to to, ze straszliwie sie klei.

Do wyboru jest tez kilka innych odcieni, a ja w jeszcze jakis napewno sie zaopatrze. Póki co, musze zainwestowac w jakas szminke, bo az wstyd sie przyznac, ale nie posiadam zadnego pelnowymiarowego produktu tego typu, natomiast blyszczykow u mnie pod dostatkiem. Kilka szminek, dotrze do mnie wraz zamowieniem z Avonu, z nastepnego katalogu, a po inne, ktore sa obecnie na mojej chciej liscie, musze wybrac sie do lokalnych sklepikow.

Zycze udanego, nadchodzacego weekendu i duzo sloneczka za oknem! 
Dajcie znac czy posiadacie ten blyszczyk i jak on sprawuje sie u Was. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...