czwartek, 27 czerwca 2013

167. Kosmetyczne zapasy - #5 Dłonie i stopy

Dzisiaj przyszła pora na ostatnią część z mojej serii postów dotyczących kosmetycznych zapasów. Przedstawię Wam najmniejszą grupę w moich zbiorach. Tą do dłoni i stóp. Dlaczego jest ich najmniej? A to dlatego, że kosmetyki w tej kategorii najmniej mnie kuszą i nie czuję potrzeby posiadania 5 sztuk w zapasie. Dziwnie, nie ? :D

Całość wygląda tak, więc jak widać niewiele :


Do dłoni posiadam w zapasach :
*Avon Naturals, Nawilżający krem do rąk Wanilia
*Barwa, Pielęgnacyjny krem do rąk, łagodzący z ekstraktem z wiśni, mmmm - ale zapach!
*BingoSpa, Balsam kokosowy do dłoni
*BingoSpa, Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci (recenzja TUTAJ)


Natomiast do stóp, jeszcze mniejsza ilość, która prezentuje się tak :
*Avon, Foot Works, Wygładzający scrub do stóp Mięta i Aloes
*Avon, Foot Works, Mydło peelingujące
*Avon, Planet Spa, Tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA - mój ulubieniec


Na koniec produkty, których używam obecnie i które z pewnością pojawią się w denku czerwca:
*Essence, Balsam do rąk i paznokci, Wapno i ekstrakty z jogurtu 
*Avon Foot Works, Nawilżający krem do stóp Cynamon i pomarańcza (recenzja TUTAJ)



Tutaj poprzednie posty z tej serii :




Jesteście ciekawe jak to wszystko przechowuję? Chcecie zobaczyć kolorówkową kolekcję (jej spis możecie znaleźć w nowej zakładce TUTAJ)? Dajcie znać w komentarzach, a ja postaram się Wam to pokazać, na ile to będzie możliwe ;)



2 komentarze:

  1. Ilość jest taka w sam raz :D Świetne produkty, szczególnie te Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z AVON produkty w większości używałam ale obawiałam się zakupić ten krem waniliowy bo nie podszedł mi ten zapach przy reszcie produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...