wtorek, 11 czerwca 2013

159. Kosmetyczne zapasy - #3 Ciało

Pora na trzecią część mojej kosmetykowej kolekcji. Jesteśmy już na półmetku, tego co chcę Wam pokazać. Poprzednie części są TUTAJ - włosy i TUTAJ - twarz. Dzisiaj część zapasów - ta do pielęgnacji ciała, co do której przywiązuje chyba największą wagę. Na sam początek pokażę Wam jak prezentuje się całość :


Następnie zaprezentuje Wam poszczególne kategorie:

BALSAMY

*Mleczko pielęgnujące Johnsons
*Rewitalizujący balsam do ciała Himalajskie Jagody Goji Avon
*Łagodzące mleczko do ciała z miodem Garnier
*Emulsja kojąca po opalaniu FlosLek
*Krem z masłem kakaowym Queen Helene
*Krem do ciała Indian Chai Balea


PEELINGI

*Peeling myjący z kiwi Joanna
*Peeling do ciała Jezyna i malina Tutti Frutti Farmona
*Peelingujący żel do ciała Balea 
*Peelingujący żel pod prysznic z kokosem i lotosem Alverde
*Peeling do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy Avon 


OBECNIE UŻYWANE

*Scrub do ciała Wanillia Avon RECENZJA
*Dwufazowy odżywczy olejek do ciała "Satynowa miękkość" Avon RECENZJA
*Bodyslim Serum przeciw rozstępom Kolastyna RECENZJA
*Balsam delikatnie brązujący FlosLek
*Krem do ciała z odżywczą pszenicą i kokosem Oriflame



Hm, przecież tego wcale nie jest jakoś spektakularnie dużo :P Wydawało mi się przedtem że zapasy są ciut większe :D Jak Wy stoicie z pielęgnacją? Można też zauważyć, że w zapasie nie mam żadego specyfiku do rozstępów, z którymi się borykam. Kilka takowych już tutaj recenzowałam. Teraz przymierzam się do zakupu Bio-Oil. Miał ktoś? Polecacie?



Pamiętajcie też, że możecie klikać w zakładkę 'Aktualnie używam' i wskazać kosmetyki, które Was zainteresują ;) Chętnie poczytam i wezmę pod uwagę Wasze propozycje recenzji :) 




7 komentarzy:

  1. Spore zapasy ;)
    Zazdraszczam zwłaszcza Balei i Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamusiu! a ja myślałam ze moje zapasy kupione w końcówce maja to jakiś ogrom ale w porównaniu z twoimi to ja wypadam mizernie :(
    Tymczasem... Życze miłej i spokojnej nocki - Cam z beauty--corner.blogspot.com
    + dodaje do obserwowanych skoro tego az tyle to szykuje sie spoooro recenzji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda :D Ja mam sporo balsamów do ciała, ale nie przeszkadza mi to :D Lubię mieć wybór, przynajmniej zapachy nie nudzą mi się tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zapasy w porównaniu z moimi są niewielkie;) Od pewnego czasu korzystam z Excela. Mam nawet specjalny plik, w którym spisałam termin przydatności poszczególnych kosmetyków, żeby uniknąć przykrych niespodzianek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam truskawkowy scrub z Avonu i był totalnym bublem!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...