wtorek, 2 lipca 2013

170. PROJEKT DENKO : Zużycia czerwca - REKORD! (dużo zdjęć)

Dzień dobry :)) Dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do Was z 'pustakami' ubiegłego miesiąca. Jak wiecie, na początku czerwca zaplanowałam sobie zużycia na ten miesiąc (TUTAJ) i prezentowały się one, jak na poniższym zdjęciu. Czy udało mi się plan zrealizować? Z ilości zużytych kosmetyków jestem bardzo zadowolona, byłabym jeszcze bardziej gdyby nie to, że dość dużo mi też w tym miesiącu przybyło. Moje zakupy czerwca, możecie zobaczyć TUTAJ. A miałam zużywać, a nie kupować...

Tak więc, mój plan na zużycia w czerwcu wyglądał tak :

Dnia 30.06 karton z pustymi opakowaniami prezentował się tak :

A w nim, z zaplanowanych zużyć (PIELĘGNACJA) :
*Avon, Ice Sheers
*Essence, Krem do rąk Wapno i ekstrakty z jogurtu
*Avon Naturals, Peeling do ciała Wanilia (RECENZJA)
*Isana, zmywacz do paznokci
*Avon Naturals, Mgiełka odświeżająca do włosów cienkich i delikatnych, Malina i Hibiskus
*Avon Clearskin, Oczyszczający tonik przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowym
*Avon Foot Works, Nawilżający krem do stóp Pomarańcza i cynamon (RECENZJA)
*Avon AT, Spray dodający blasku do wszystkich rodzajów włosów
*Avon Naturals, Maseczka do twarzy z wyciągiem z róży (RECENZJA pojawi się za kilka dni)
*Lady Speed Stick, Antyperspirant w sztyfcie, Orchard blossom
*Herba Studio, Świetlik Plus, Żel do powiek - wyrzucam cały, był ważny do końca maja bodajże - nie zdążyłam, go nawet przetestować, sponsorzy OSBK nie popisali się...mega minus za politykę firmy!

Natomiast nadprogramowo dna dobiły :
*Avon Senses, Żel do kapieli, Sparkling
*Avon Senses, Mydło w płynie, Sparkling
*Avon, Płyn do kąpieli, Watermelon
*Schauma, Szampon Odbudowa i pielęgnacja
*Avon, Płyn do higieny intymnej
*Avon, Żel do kąpieli, Amore
*Biały Jeleń, Specjalistyczny olejek do kąpieli (wyrzucam pół opakowania, dostałam go na OSBK i dziewczyny po opublikowaniu notki z zapasami do kapieli, dały mi znać, że jest on przeterminowany)
*Avon SSS, Złocisty olejek do ciała (wyrzucam prawie cały, znalazłam go w zapasach mamy - jest dłuuugo po terminie)

Następnie kolorówka i próbki (tutaj największa porażka, ponieważ w upalną pogodę rezygnowałam z makijażu). Jeszcze raz przypominam, że jeśli chcecie zobaczyć co było w planach do zużycia, kliknijcie TUTAJ. Z zaplanowanych zużyłam : 
*Sensique, Korektor 2w1, Express Cover
*Laura Conti, Lip Balm, Sweety Orange
*Avon, próbka zapachu Pretty Fabulous

A nadprogramowo:
*Alverde, Mineralny róż do policzków (po terminie)
*Avon, próbka szminki UCR 24K, kolor Pink (SWATCHE)

*Rival de Loop, Maseczka nawilżająca
*Marion SPA, Maseczka Biała Glinka
*Dax Perfecta, Peeling drobnoziarnisty
*The Secret Soap Store, Krem do rąk z masłem SHEA

Oraz największy sukces, lakiery do paznokci - z zaplanowanych nie udało się zużyć tylko jednego - za to nadprogramowo, aż 3 sztuki!

 
*Golden Rose 101
*Sensique (zdarte napisy) (MANICURE)
*Essence Colour&Go 51 mellow yellow
*Essence Colour&Go 50 irreplaceable
*Eveline 623 (MANICURE)
*Avon Rewitalizująca baza pod lakier (zostało około 1/3 jednak wyrzucam ją, bo strasznie bąbelkuje lakiery)


 
*Golden Rose, Pretty Color 107
*Wibo Nasty Cool 25
*Miss Sporty 312

PODSUMOWUJĄC
33 produkty + 4 saszetki (tylko o 5 z nich pisałam na blogu, czy to recenzja czy swatch [zdecydowanie za mało!], aż 16 sztuk to firma Avon)

Dla tych, którzy jeszcze nie znają moich oznaczeń, przedstawiam legendę : 
NEGATYWNE - nie kupię ponownie, bubel.
NEUTRALNE - całkiem w porządku, jednak szukam dalej.
POZYTYWNE - prawdopodobnie jeszcze u mnie zagości.
ULUBIENIEC! - nic więcej dodawać nie trzeba ;)




I to już koniec :D Dość sporo, prawda? Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się powtórzyć ten sukces. Za kilka dni spodziewajcie się planów zużyciowych na lipiec :)) Już intensywnie zużywam! :D



Zapraszam Was też, na bloglovin TUTAJ oraz do zakładki BAZAREK, gdzie pojawiła się mała dokładka :) 



6 komentarzy:

  1. Wooow, aleś poszalała z denkowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 33 produkty to u mnie prawie pół roku denkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. poszalałaś :) mi to by spokojnie ze 2 miesiące zajęło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wielkie denko! Też zużyłam płyn do kąpieli z AVONu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu to się nazywa MEGA projekt denko ;D

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...