niedziela, 14 lipca 2013

176. Inspiracje - czyli o tym, co wywołuje u mnie zachwyt lub zmusza do działania

Już kiedyś na moim blogu, a dokładnie mówiąc TUTAJ taki post się ukazał. Jako, że uwielbiam oglądać tego typu notki u innych, postanowiłam to wznowić i u siebie. Oglądanie pięknych zdjęć cieszy moje oczy i duszę. Wszystkie te, które mnie zachwycają lub motywują, zapisuje w osobnym folderze na komputerze i uwielbiam do nich wracać. Dzisiaj pokaże Wam kilka z nich.


STYLIZACJE





UBRANIA





KOSMETYKI




INNE



pokazywany już w poprzednim poście, jednak ostatnio te słowa często mi towarzyszą :)

To tylko część przechowywanych przeze mnie zdjęć/obrazków. Wszystkie pochodzą z niezapamiętanych źródeł, głównie weheartit czy pinterest lub są efektem nudy, podczas której przeszukuję internet.



Napiszcie w komentarzach czy chcecie by tego typu posty się tutaj pojawiały. Myślę, że są one idealną odskocznią od cięższych tematów i przeglądając je możemy miło spędzić czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...