wtorek, 20 marca 2012

52. avon CT i UCR 24k - swatche

Jak moze niektore z Was, zauwazyly na moim blogu, po lewej stronie pojawily sie etykietki. Kiedy juz uporzadkowalam wszystkie posty, zlapalam sie za glowe - najwiecej u mnie jest zakupow i off-topow. Za to panuje znikoma ilosc swatchy i recenzji. Wiec postanowilam to zmienic i dzisiaj przychodze ze swatchami dwoch szminek z Avonu. Zdjec na ustach jeszcze dlugo u mnie nie zobaczycie - sa one jakis takie nieksztaltne(w sensie moje usta ;p) no i brak mi odpowiedniego sprzetu. Swatche pochodza z probek, przed zakupem chcialam te kolorki wyprobowac.

Kolorek z lewej pochodzi z kolekcji 24k zlota szminka Ultra Colour Rich i jest to odcien Pink, natomiast druga szminka to mlodziezowa seria Color Trend - odcien Sparkling Bronze. Niby calkiem cos innego - tu roz, a tutaj braz. Ale zobaczcie jak to w rzeczywistosci wyglada :
Czego nie widac na zdjeciu? Tego, ze obie szminki maja mnostwo zlotych drobinek - brokacikow, ktore wydaje mi sie ze na ta pore beda nieodpowiednie. Co do trwalosci i jakosci nie moge sie wypowiedziec, poniewaz szminek uzywam sporadycznie. Zdecydowanie wole pomadki ochronne i blyszczyki.

Buziaki, milego dnia ! ;*

1 komentarz:

  1. ten drugi ciekawy. ; )
    szkoda, że nie chcesz dać zdjęć, chętnie bym pooglądała. ; ))

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...