niedziela, 7 lipca 2013

173. My week in photo #4

Na niedziele proponuję lekki post. Czytacie go zapewne w momencie, kiedy ja jestem w drodze do Holandii lub ewentualnie trafiłam już na miejsce. Ktoś w końcu musi zarabiać na waciki, nie? :D Dzisiaj jedna z moich ulubionych notek, mianowicie urywki z mojego życia. Chętnie przeglądam je u innych i uważam, że jest to świetna okazja by bliżej poznać nasze ulubione blogerki. Poprzedni post z tej serii, znajdziecie TUTAJ. Co prawda opublikowany był on prawie miesiąc temu, a nie jak tytuł wskazuje tydzień, ale głównym tematem bloga są kosmetyki a nie 'lajf stajl'. Nie przedłużając, zapraszam do mojego świata :)

JEDZENIE/PICIE
od ostatniego czasu niewiele się  w tej kwestii zmieniło :)

1. Zaczęło się niewinnie, a następnie przyszedł weekend, który trwał od piątku do środy ^^ ale cóż poradzić! najdłuższe wakacje w życiu i ostatni tydzień w PL z nimi (teraz 2 miesięczna rozłąka ;<)
2.Mmmm <3 ale do % im daleko :P
3.W przerwach :)

WOLNY CZAS
cały czas z nimi, a ja nie mam dość!

1 i 2. Leżing, smażing, opierdaling :D
3. Czas wrócić do rzeczywistości, wczorajsze pakowanie...
4. Napawam się czerwcowymi łupami, które pokazałam TUTAJ.

INNE
czyli wszystkiego po trochę 

1.Planowanie lipcowego projektu denko, więcej TUTAJ.
2.Tak się kończą wiejskie festyny, trwające przez 6 dni weekendu :P
3.You made my life! Drobiazg, ale jak serducho się raduje!

URODOWO/SAMOJEBKOWO
żeby tak za bardzo od tematu nie odbiegać :)

1 i 2. Before&After
2.Mam już prawie wymarzonego warkocza!
3.Po męczących dniach, pora doprowadzić się do porządku :D
4.A tak wygląda codzienna wersja mnie, na obecny moment :)


To by było na tyle, mam nadzieję, że Wy również intensywnie korzystacie z wolnego czasu :)
Zapraszam Was na mojego instagrama, gdzie na bieżąco udostępniam część tych zdjęć (a nawet więcej!) oraz do innych miejsc w sieci, gdzie mnie znajdziecie ;)



Jeszcze przez kilka dni, na blogu będą pojawiały się zaplanowane przeze mnie posty, a później nastąpi przerwa. Nie martwcie się jednak, wrócę do Was cała i zdrowa, z mam nadzieję głową pełną pomysłów! Miłego tygodnia :)



5 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że fajnie bylo ;) swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie zdjęć :) Masz swietny brzuszek!
    Tymczasem pozdrawiam, życzę udanego poniedziałku i zapraszam na rozdanie na moim blogu :
    http://beauty--corner.blogspot.com/2013/07/ogaszam-rozdanie-772013-2172013.html

    OdpowiedzUsuń
  3. takie posty są najlepsze. Uwielbiam posty zdjęciowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio przesiaduję całe dnie w domu i przyznam szczerze, że leżę do góry brzuchem :P

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...