niedziela, 17 marca 2013

134. Posta nie będzie - kolczykową dopadła grypa ... + inspiracje

Hej kochane :) Jak już po tytule widać, choroba przyszła i do mnie. Co z tego, że za oknem słońce (chociaż temperatura waha się w okolicach 0), które powinno pozytywnie nastrajać jak ja nie mam siły od 3 dni wstać z łóżka ? Ech, czemu akurat teraz ?! No nic, jako że nie mam energii na spektakularne wpisy, recenzje czy nawet malowanie paznokci, dzisiaj pokażę Wam kilka inspiracji - zdjęcia te, zapisuję w jednym folderze podczas przeglądania różnych stron czy blogów, następnie ustawiam jako zmieniające się tło pulpitu :D


ślini się *-*

ile bym dała, by tak wyglądać!

uwielbiam pastele! mimo to, nie znajdziecie ich u mnie w szafie - jestem bladziochem...

obecnie na telefonie :)

do roboty!

wiosna, ach to Ty...

nie mogę się doczekać tych letnich promieni


Następnym razem pokażę Wam moje fashion inpiracje. Mam nadzieję, że takie posty przypadną Wam do gustu - będą się one pojawiały, gdy nie będę miała czasu lub siły na coś bardziej konstruktywnego - tak, byście o mnie nie zapomniały :) 

Przy okazji, chcę Was poinformować, że 7 kwietnia wezmę udział w moim pierwszym spotkaniu blogerek! Na pierwszej edycji, nie mogłam być - mimo, że w tym terminie byłam w Opolu, gdzie spotkanie się odbywało, brałam wtedy udział w warsztatach. Teraz jednak już nic nie może stanąć mi na przeszkodzie! Jestem mega podekscytowana i już nie mogę się doczekać, aż poznam inne dziewczyny, które podzielają moją pasję - blogowanie i kosmetyki. Z mojego miasta pochodzą, też 3 inne blogerki ( o których mi wiadomo:)) :

Kinga - http://modaurodapiekno.blogspot.com/
Truskaweczka - http://strawberrymery25.blogspot.com/
Ruda - http://rudashopa.blogspot.com/ 

Serdecznie zapraszam na ich blogi!
Pierwszą z dziewczyn miałam okazję poznać osobiście. Kojarzyłam ją właśnie z bloga i kiedyś przypadkowo trafiłam na nią w autobusie :) Jakież było moje zaskoczenie, gdy po przedstawieniu się jako pannakolczykowa wiedziała o co chodzi :) Mam nadzieję, że podczas tego spotkania będę mogła poznać też pozostałe dziewczyny, a nawet i więcej z mojego regionu :)



Post ten piszę już 3 godzinę... Bardzo ciężko mi sklecić choć jedno sensowne zdanie, przez moje samopoczucie ;/ No nic, zmykam dalej się kurować, a Wam życzę udanego tygodnia!

Przesyłam buziaki - ale tylko, te wirtualnie-niezarażające :P



9 komentarzy:

  1. Kuruj się! a na zlocik jedziemy autem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej Truskaweczko, to całkiem miła propozycja :D tylko jak my się poznamy? bo ja niestety ale kompletnie Cię z Kluczborka nie kojarzę ;<

      Usuń
    2. spokojnie, Kingę znasz,więc problemu nie będzie. umówimy się i podjadę gdzie trzeba:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuje :)) to miłe, czytać takie słowa od kogoś obcego!

      Usuń
  3. wow dziekuję, ja tez miło wspominam to spotkanie. :) Zyczę Ci zdrówka i tak jak Ty nie moge sie tez doczekac spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również czekam na letnie promienie! Jeszcze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...