piątek, 24 lutego 2012

46. PRZYPOMINAJKA oraz film 'W ciemnosci'

Przypominajka o niczym innym, a raczej o nikim - niz o mnie. Cobyscie nie zapomnieli. ;p Dzisiaj tylko taka mala zapowiedz tego co nastepnym razem. A beda to znowu zakupy ciuchowe. Tym razem nie sh, a poczynione w jedym z Centrum Handlowych w Opolu przy okazji wycieczki do kina.

Bylam z klasa na filmie 'W ciemnosci' - no po prostu rewelacja! Jesli w ogole mozna okreslic taki film takim slowem. Naprawde polecam kazdemu, w odpowiednim wieku oczywiscie. Ja bardzo sie balam go ogladac, bo jestem wrazliwa, ale tak sie zainteresowalam, ze nawet po skonczeniu filmu dalej siedzialam na fotelu i patrzylam w ekran. Bardzo poruszajaca historia - szkoda tylko, ze prawdziwa... Scen, ktorymi do teraz jestem poruszona jest mnostwo. Film nie bylby pewnie tak swietny gdyby nie obsada i rezyserka oczywiscie! Moj ulubiony Wieckiewicz, jest rewelacyjny! Jak zawsze. Ponizej kilka zrzutow, znalezionych w google, dla tych, ktorzy jeszcze nie widzieli filmu. Goraco polecam!



A ponizej mala namiastka, tego co juz niebawem! Powiem tylko, ze ta bluzeczke akurat wylicytowalam na allegro. Ale jest idealna! Moj ulubiony kroj oraz swietne na lato kolory i material.

Chce jeszcze tylko dodac, ze pracuje nad nowym naglowkiem bloga. Bedzie on oczywiscie o babskich rzeczach, bo blog ten jest generalnie o kobiecym swiecie wlasnie :)) Wiec spodziewajcie sie zmian.

Czy Wy ogladaliscie film? Jak Wam sie podobal? A moze dopiero sie wybieracie?

Ja zjadlam wlasnie kolacyjke, teraz tylko czeka mnie spacer z pieskiem w ta ulewe i maly relaksik! :)

1 komentarz:

  1. hej, poproszę Cię o kontakt na agata.kochanek@gmail.com, dogadamy szczegóły :), ps rezerwuję lakiery dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...