czwartek, 9 lutego 2012

42.Zuzycia stycznia

Tak wiem, wiem juz dosc pozno. Ale w tym miesiacu denko tak cienko mi szlo, ze az wstydzilam sie to tutaj pokazac ;p Wiec czekalam do ostatniej chwili z nadzieja, ze moze uda mi sie zuzyc cos jeszcze i tak oto przed chwila dna dobily jeszcze kolejne dwa kosmetyki. Dzisiaj krotko, zwiezle i na temat.

jak zawsze - moja siateczka :

a w niej (5 na 10 kosmetykow to Avon ;p)


i tak od podstaw zaczynajac :
-Avon Senses Zel pod prysznic Aloha, 250 ml - pieni sie i pachnie, wiec jest ok ;p
-Avon Simply Delicate Plyn do higieny intymnej bezzapachowy, 300 ml - polecam! nie podraznia, jest taki neutralny i ma niska cene bo za 2szt zaplacilam 17 zl - i ma wygodna pompke
-Avon Naturals Nablyszczajacy szampon z odzywka 2 w 1 do kazdego rodzaju wlosow z Mandarynka i Kiwi - nic szczegolnego, skusilam sie ze wzgledu na zapach, cena tez ok - 6,90

nastepnie :
-Palmolive Zel Wisnia i ekstrakty mleczne - lubie te zele za konsystencje
-Oriflame Balsam do ciala Mango i Jogurt

a na koniec kilka drobiazgow :
-Sensique Lakier do zdobien 304, laduje w koszu bo ...byl do marca 2010 roku.
-Biosilk jedwab do wlosow, 15 ml - uwielbiam go! raz na jakis czas robie sobie nim kuracje i  moje wlosy sa takie lsniace i mrrr ;p
-Zmywacz znaleziony w kosmetykach mamy (ale o tym ponizej ;p ) ktos go kiedys musial zuzyc do konca - Lady : Bezacetonowy, ziolowy, perfumowany - ekhem no i wlasnie to perfumowanie mnie od niego odrzucilo...
-Avon roletka Eternal Magic(na zdjeciu cos tam jeszcze widac, ale to nie chce leciec!) - dobry patent do torebki, ale maly wybor zapachow.
-Avon Color Trend Owocowy lsniacy balsam do ust - dzieki blogowi udaje mi sie uzywac takich balsamow systematycznie i moj zbior powoli sie zmniejsza z czego bardzo sie ciesze!
Zobaczcie ile pomadek mialam - http://pannakolczykowa.blogspot.com/2011/10/14-pomadki-moj-kalendarz-szafapl-i.html - teraz jest ich o conajmniej 3 szt mniej :)


A wracajac do kosmetykow mamy, dzisiaj zrobilam w nich male rozeznanie. I co znalazlam ? 9 napoczetych kremow do rak, kiedy mi z moich 7 http://pannakolczykowa.blogspot.com/2011/12/28-donie-wizytowka-kobiety-poczestunek.html  zostalo juz tylko 5! Hmm...czyzby to ona powinna prowadzic tego bloga ;p

Co jeszcze ? A no to, ze jak widac moje zapasy sie pomalu topia a do kosmetycznego pudla nic nie przybywa. A to za sprawa pustego ostatnio portfela :( Mam nadzieje bo niedzieli (moje 19 urodziny) na jakies zakupy sie jednak wybrac ;pp Efekty oczywiscie pokaze!

I jak zawsze, zapraszam tez do wszystkich zakladek na blogu, szczegolnie do tej z wymiana/sprzedaza bo pojawily sie tam ostatnio dokladki :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...