niedziela, 12 lutego 2012

44. urodzinowo

Beeee, to juz dzisiaj... Tak dzisiaj sa moje ostatnie naste urodziny. No po prostu mam juz kryzys! Ale zeby wczoraj tak o tym nie myslec, zaprosilam dziewczyny na pizze iii... Mohito! Bylo kameralnie, ale bardzo milo :)


    Co dostalam? Wiadomo - mnostwo lakoci oraz pieniadze od rodzinki. Co wiecej : od mezczyzn w moim domu (tato i 2-och braci) moje ukochane tulipany. Jeden bukiet jeszcze dochodzi do siebie ;p


Od Iwonki, ktora jezdzi na wosku - urocza biedronke, ktora po nacisnieciu na brzuszek mowi : Kocham Cie i przesyla buziaka. Bedzie jak znalazl do mojego samochodu, kiedy w koncu zrobie prawko (egzamin za tydzien) ;p
Od Julity i Eweliny - sprawily mi ogromna radosc :)) Wygadalam sie kiedys, ze planuje remont pokoju, sciany beda w kolorze fioletowym a na nich obraz Marilyn badz Audrey. Moje prosby zostaly wysluchane i juz przynajmniej dodatki mam ;p Obraz jest naprawde przepiekny, a papier w jaki byl zapakowany to normalnie cudo - az szkoda bylo go targac ;p

Jest tez przeurocza karteczka (smieje sie ze te stworki to nasza gromada ;p)

Od Aureli - najlepszej przyjaciolki ;* Cudowny kubek z sheepworld, ona wie, ze ja uwielbiam takie pierdoly - a kubki to juz w ogole, nikt w domu nie moze pic z moich ;p
staralam sie zrobic zdjecie z kazdej strony :))

Oraz przepiekny srebrny pierscionek. Relka ma taki sam :))


Dawno sie tak dobrze nie bawilam. Jesli dziewczyny to czytaja - to jeszcze raz chce im bardzo podziekowac !


A na koniec taki maly bonusik - zebyscie wiedzieli kto do Was pisze :)
Tak sie wyglada, w ostatni dzien 18 roku zycia ;pp


Milej  niedzieli, do zobaczenia pozniej - zapraszam na torta i % :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...