środa, 6 marca 2013

132. Wibo Różany lakier do paznokci no8

Witam w połowie tygodnia. Uśmiechnijcie się! Jeszcze tylko czwartek, piątek i znów weekend! :)) Dzisiaj pokażę Wam kolejny lakier z mojej kolekcji. Tym razem róż, co do którego mam mieszane uczucia. Mam go z wymianki z niecierpkiem, o której pisałam tutaj


Kolor ten, jak i zapach (zgodnie z obietnicą producenta - pachnie różami) przy pierwszym użyciu nie bardzo przypadł mi do gustu. Dlatego przez dłuuugi czas po niego ponownie nie sięgałam. Jednak postanowiłam, że moje paznokcie chcę pomalować na różowo właśnie i napatoczył się on. Czy było lepiej? 

No szału nie ma, ale zdecydowanie bardziej do mnie przemawia niż za pierwszym razem.

Jesli chodzi o zapach, to rzeczywiście lakier pachnie. Jeszcze długo po pomalowaniu czułam na sobie marmoladę różaną. :)) 

A kolor? No cóż. To zależy jak na to patrze. Raz mi się podoba, a następnym razem wydaje mi się bardzo 'barbiowy' Spójrzcie same :



Dajcie znać co o nim myślicie. Może któraś z Was też ma ten lakier ? Jak sprawuje się u Was?

Jak już wiecie, kilka dni temu założyłam fanpage na facebooku. Serdecznie Was na niego zapraszam, zdjęcia i informacje pojawiają się tam szybciej i w większej ilości niż tutaj. 



        KLIK                                                              KLIK



Buziaki! I pamiętajcie 'Co nas nie zabije, to nas wzmocni!'

7 komentarzy:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...