niedziela, 15 kwietnia 2012

60. RECENZJA : Kobo Professional Lagodny plyn micelarny do codziennego oczyszczania twarzy

Od razu przepraszam za moja nieobecnosc. Ostatnio wiele sie u mnie dzieje i nie mialam czasu zeby do Was napisac. Nie przeszkadzalo mi to jednak w tym, by do Was zagladac. O to sie nie martwcie - jestem na biezaco :)) Dzisiaj chcialam Wam przedstawic Plyn micelarny. Jest to moj pierwszy kosmetyk tego typu  i niestety ostatni. Z pewnoscia wroce do mojego mleczka z Avonu. A kosmetyk, ktory zobaczycie dzisiaj to :

Plyn mam z zestawu, ktory dostalam na Gwiazdke. Byla w nim jeszcze maskara do rzes. Koszt zestawu to 21-25 zl. Wiem, bo sama podsunelam bratu ten pomysl ;p Buteleczka ma 100 ml. Konsystencja, chyba jak dla takiego kosmetyku normalna - po prostu wodnista. Jak sie sprawuje ? Dla pokazania efektu, namalowalam na dloni kreske, wysuwana kredka z Avonu.


 Dwuwarstwowa kreska wyglada tak :


Po jednokrotnym przetarciu (tylko prawa strona) efekty sa takie :

Wiec jak widac, nic zadowalajacego. Dopiero po dokladnym i dosc mocnym tarciu kosmetyk zniknal. I to tez nie w calosci, bo po przyjrzeniu sie nadal go widac, co zaznaczylam elipsa.


Jak dla mnie nic szczegolnego. I jak juz wspominalam, jak tylko skoncze ten produkt (a nastapi to juz niebawem) to wroce do mojego mleczka z Avonu, ktore juz czeka. 

Plusow i minusow podawac nie bede. Kosmetyk przecietny, a nawet sklaniajacy sie ku kategorii 'BUBEL'.

Pozdrawiam i milego dnia, chociaz pogoda za oknem temu nie sprzyja ;<

Zapraszam tez do strony, ktora przed momentem utworzylam. A co w niej? Same sie przekonacie ! KLIK

4 komentarze:

  1. ja mam i za bubla go nie uważam, jest nawet przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co jest przyczyną,ale mnie jakoś do marki Kobo nie ciągnie,chyba za dużo negatywnych opinii się oczytałam

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie na wyniki konkursu, w którym brałaś udział!
    nigdy nie używałam tej kredki i chyba po Twojej opinii nie będę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki juz widzialam :)) ale kredki ? recenzja dotyczy plynu :)

      Usuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...