wtorek, 24 kwietnia 2012

62. RECENZJA : Rimmel London Stay Matte 201

Witam, dzisiaj kolejna recenzja. Dzisiaj produkt, ktory poki co testuje z testera, ktory nabylam przy okazji zakupow na paatal.pl (tutaj o tym wspominalam). Mianowicie jest to podklad z Rimmel London Stay Matte odcien 201. Miniaturka ma 11 ml.



Czekal on na swoja kolej, bo wydawalo mi sie ze kolor jest zle do mnie dobrany. Ale kiedy moj podklad sie skonczyl, a nastepne opakowanie nie zdazylo jeszcze przysc (tak w ogole to ciekawe, jak to sie stalo ze nie mialam zapasu ? ) bylam na niego skazana. Z nie tega mina po niego siegnelam i ... pozytywnie sie zaskoczylam! Kolor idealnie wtopil sie w moja cere, czego na pierwszy rzut oka mozna sie bylo nie spodziewac.

Co oprocz tego ?

+Cudowna, lekka - jak na mus przystalo konsystencja.
+Wydajnosc
+Na buzi trzyma sie caly dzien
+ Z tego co sie orientowalam na allegro, na jego korzysc przemawia tez cena - jest nizsza od podkladu, ktorego uzywam.

+/- krycie - dla kogos kto oczekuje efektu maski, bedzie on zly, mi czasami odpowiada, czasmami nie, zalezy od dnia ;pp

-Nie potrafi sie dogadac z moim rozem z Wibo, ktory na czas testowania musialam odstawic.


Mysle, ze od czasu do czasu bede po niego siegala. Jest naprawde godny uwagi. A ja przyznam ze jest to moj pierwszy produkt tej firmy, ale chyba nie ostatni ;)

Milego tygodnia i wytrwalosci wszystkim maturzystom! 

2 komentarze:

  1. ja mam z tej serii puder i jest całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli takie krycie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...