sobota, 7 kwietnia 2012

59. Slonce swieci nad nami :))

Tytul posta, moze troche mylacy, bo za oknem szaro i ponuro, ale ja chcialam troche przygotowac sie do lata i wyciagnelam ... okulary przeciwsloneczne! Postanowilam tez dac im nowe mieszkanko. A z tego wszystkiego wyszedl pomysl na post na bloga. Jeszcze do dzisiaj, moje okulary mieszkaly w plastikowej tubie po czekoladowych jajkach... I tak juz od mniej wiecej 2 lat, az przestaly sie tam miescic. Dzisiaj przeniosly sie do metalowego pudelka z Marilyn, ktore pokazywalam tutaj. Kupujac je, kompletnie nie mialam pojecia co bede w nim trzymala. No bo cienie, blyszczyki, lakiery i inne rzeczy juz mialy swoje miejsce. Az tu przed momentem zostaly mieszkankiem na okulary. Jeszcze da sie je zamknac, ale obawiam sie jak bedzie bo wakacjach, kiedy to pewnie zaopatrze sie w jeszcze kilka par. Taka juz natura zbieracza...



Moja gromadka prezentuje sie tak :


I tak zaczynajac o lewej strony od gory sa to :


biale muchy z ciemnymi szkielkami, plastikowe - mam je z wymiany i to jest raczej no name


turkusowe ze srebrnymi elementami, kupione jakies 2 lata temu na bazarku za 25 zl - No name


Mega kwiatowe muchy, kupione w zeszle wakacje w New Looku za jakies 1-2 funty - o dziwo jeszcze ich na sobie nie mialam i teraz sie w sumie zastanawiam czemu bo sa urocze :))


Pseudo aviatory - nie pamietam skad i nie pamietam za ile. Wiem tylko, ze bardzo je lubie, ale dzieciaki, ktorymi sie opiekowalam w wakacje mi je rozszerzyly.


Kropeczkowe z H&M kupione na allegro za jakas smieszna kwote.


Serduszkowe aviatory z Primarka, jak widac jeszcze z metkami.

Tym sposobem dobrnelismy do konca. Do pokazania zostalo jeszcze etui, jakie nabylam w Avonie z oferty Logo. Kosztowalo 14,90. Mam nadzieje, ze okularkom bedzie w nim milo.




W domku wszystko przygotowane, jedzonko juz prawie gotowe wiec nie pozostaje nic innego jak zyczyc :

WESOLYCH SWIAT!

3 komentarze:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...