poniedziałek, 16 stycznia 2012

36. zamowienie z paatal.pl

Jakis czas temu skuszona u jednej z Was testerami cieni do powiek w musie z Rimmela za zawrotna sume 2,38 i ja postanowilam zamowic sobie male co nie co z paatal.pl Co sobie zamowilam ? A no glownie cienie, bo to na ich brak zazwyczaj cierpie. :))






Moze zaczne od megasnej paletki z beauty uk, ktora sklada sie z 6 cieni i 2 linerow.  Dzisiaj tylko pokaze ja tak ogolnie, ale w najblizszej notce chcialabym ja Wam dokladniej przyblizyc :) Koszt takiego cuda to 11,88. W zestawie jest tez dwustronny pedzelek. Tak wiec niedlugo spodziewajcie sie swatchy. Jak widac ponizej ja juz jeden z cieni uzywalam. I probowalam tez linera, ale z marnym skutkiem ;pp Po prostu ten pedzelek sie do tego nie nadaje.




Nastepnie glowni sprawcy tego zamieszania (czyt. zamowienia ;p) czyli testerki cieni. I cena mila dla portfela i pojemnosc (szybko je zuzyje i bedzie powod by kupic nowe ;p) Cena za sztuke to 2,38. Do wyboru bylo 5 kolorkow, ja zdecydowalam sie na 3 bo te pozostale to byly jakies takie blekity z ktorymi nie za bardzo sie lubie :))
zdjecia ze strony paatal.pl




 moje zdjecie
Od lewej kolorki 009, 010, 011. Cos srebrnego, cos czarno-blyszczacego i cos granatowego :)

Teraz znow miniaturka. Podklad Rimmel Stay Matte odcien 201. Za 11 ml (nie do konca wypelnionych) placimy 3,04. Jak na razie sluzyl mi kremowo-pudrowy podklam z Avonu ale i on powoli przestaje sie sprawdzac wiec szukam i szukam dalej.





 I moja mala perelka 'Zestaw dwoch cieni' z Bourjois za 3,50. Turkusowy cien mnie urzekl po prostu! I to slodkie opakowanie. Cos w sam raz do torebki - jest i lusterko i pacynka. Idealne!







I ostatnia rzecz to Sypki cien do powiek czyli tzw. pigment nr 10 o uroczej nazwie Tinkerbell za jedyne 1,10. Na stronie juz go niestety nie ma, rozszedl sie jak swieze buleczki. Kolor jest mocno zielony (na zdjeciu morski (?) wyszedl) taki mega wyrazisty, czego niestety na zdjeciu nie umialam uchwycic.



I to juz wszystko... Za cale zakupy wraz z wysylka zaplacilam 34,12 . Jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nie raz do nich wroce. I znalazlam tam tez cos na moje pierwsze rozdanie, ktore planuje w polowie lutego - jak mi tylko fundusze na to pozwola. Wiec spodziewajcie sie niespodzianki :)

Ja tymczasem spadam sie ogarnac i moze wyskocze na jakies zakupy ? Trzeba korzystac - w koncu dzisiaj pierwszy dzien ferii a na dodatek bialo za oknem! Buziaki :*

I bardzo, ale to bardzo dziekuje za pierwszy 1000 wejsc, ktory rosnie z dnia na dzien! Tylko obserwatorow cos malo ;pp Ale dla tych, ktorzy sa ze mna od dawna bedzie druga nagroda w rozdaniu! Wiec zachecam, zachecam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...