piątek, 13 lutego 2015

250. Akcja 'Podaruj paczuchę' - chwalę się :D

Hej kochani :)) Pamiętacie, jak TUTAJ pisałam o tym, że biorę udział w blogowej akcji 'Podaruj paczuchę' organizowaną przez Dymka? Poniżej pokażę Wam, co w ramach tej akcji dostałam od...Maleńkiej, bo to właśnie ona, bo wnikliwej analizie mojej ankiety komponowała dla mnie paczkę :) I muszę Wam powiedzieć, że lepiej trafić nie mogła. Ale do rzeczy :


Najpierw muszę opowiedzieć o rzeczach, których nie dane Wam będzie zobaczyć :P Po pierwsze - przemiły list! Co rusz się uśmiechałam :) Po drugie, ekhem...cukieraski Schoko Bons, które zaraz po otrzymaniu paczki jakimś dziwnym trafem zniknęły :P Dodatkowo misiaczek dla mojej córeczki, który już zajął miejsce przy łóżeczku i ani myśli się stamtąd ruszać oraz widocznie poniżej magnesy na lodówkę.



A teraz kosmetyki - czyli to o co w tej akcji chodziło :) Jak już mówiłam, nie wiem z czego bardziej się cieszyć. Każda rzecz jest jak najbardziej trafiona i sprawiła mi radość :

-Yves Rocher, Żel do kąpieli, Karmelizowana gruszka (bo chciałam coś z ich świątecznej edycji)
-Ziaja, Liście manuka, Pasta oczyszczająca (pierwsze miejsce na mojej wish)
-Stenders, Kula do kąpieli (bo chciałam jakiś bajer do kąpania)
-Lakiery do paznokci, Life, Kropki, numerek 02 (bo uwielbiam Golden Rose Jolly Jewels)
-Bath&Body Works, Antybakteryjny żel do rąk, Winter Candy Apple (bo chciałam coś z tej firmy)

Jak więc widzicie, paczka jest wręcz idealna! Zachęcam Was do brania udziału z takiej akcji, może nas spotkać mega radość, a i my możemy ją komuś sprawić. Ja swoją paczkę organizowałam tym razem dla Ani z bloga Kosmetykoholizm, a TUTAJ możecie zobaczyć co w niej było :) 

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego :) 



5 komentarzy:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...