sobota, 7 lutego 2015

248. Zakupy : STYCZEŃ (Rossmann, blog)

 Styczeń dobiegł końca, nim się obejrzymy i luty będzie za Nami, a tutaj takie pustki! Jak już pisałam na facebooku, ostatnio dopadła mnie 'niemoc'. Czas się pozbierać i działać! Tak więc dzisiaj zapraszam Was na styczniowe zakupy. Poszalałam, oj poszalałam! :P 

W Rossmannie zakupiłam sobie 3 opakowania soli do kąpieli, każda za 1,79. Moje warianty zapachowe to :
-Melisa i jałowiec
-Trawa cytrynowa i bambus
-Mandarynka i maślanka

Kolejnymi smaczkami są lakiery z serii Golden Rose, która ostatnio jest moją ulubioną o czym nie raz pisałam. Numerki jakie do mnie trafiły to :
-107
-116


Za obie buteleczki zapłaciłam mniej, niż kosztuje jedna w moim mieście. Zakupiłam je u sympatycznej Ani z TEGO bloga. Możecie być pewne, że gdy ujrzę napisz BLOGOWA WYPRZEDAŻ, będę tam pierwsza :P

Jeśli chodzi o zakupy, to tyle :) Denko na szczęście jest większe z czego jestem bardzo zadowolona! Pamiętajcie - zużywanie, zużywanie :) 

Dajcie znać czy miałyście któryś z tych produktów i jak sprawdził się u Was!
Pozdrawiam i do następnego!



3 komentarze:

  1. Muszę kupić te sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe to Twoje szaleństwo :) U mnie większe są zakupy pomimo iż ciągle obiecuję sobie że już nic nie kupię :P Ale lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządnie się ograniczyłaś kosmetycznie! Lakiery cudne, a sole muszę nabyć :]

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...