czwartek, 19 lutego 2015

252. RECENZJA : Green Pharmacy, Delikatny żel do mycia twarzy, Aloes

Hej wszystkim! Powiem Wam, że kocham moją córkę nad życie, ale uwielbiam ten moment, kiedy mogę ją 'sprzedać' dziadkom, a ja nie mam już nic więcej do roboty, ponieważ ze wszystkim uporałam się wcześniej. Tak więc sięgam po szklankę soku i zabieram się za kolejną recenzję dla Was. Dzisiaj opowiem o żelu do mycia twarzy, który dostałam przy okazji Opolskiego Spotkania Blogerek Kosmetycznych, co w żaden sposób nie wpływa na moją opinię. Zaczynamy?

Skład: 
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein, Aloe Leaf Extract, Allantoin, Panthenol, Parfum, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid.

OPAKOWANIE
Plastikowa, dość miękka butelka o pojemności 270 ml, co jest dla mnie dość niestandardowe. Żółto-brązowa etykietka przywodzi trochę na myśl produkty z apteki. Produkt aplikuje się za pomocą pompki, co uważam za świetne rozwiazanie.


ZAPACH
Z tego co wyczytałam w składzie, mamy tutaj Parfum i wąchając teraz produkt, rzeczywiście czuć jakiś zapach, jednak przy używaniu jest on całkowicie niewyczuwalny.

DZIAŁANIE
Jak sama nazwa wskazuje, jest to naprawdę delikatny żel. Używam tego produktu co rano i przyjemnie oczyszcza oraz odświeża cerę.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ
Jeśli chodzi o konsystencję to jak widać na zdjęciu poniżej, produkt jest dość rzadki. Natomiast co do wydajności to jest ona zdecydowanie na plus, już nawet pół pompki wystarcza by oczyścić buzię. Używam tego kosmetyku około pół roku, jak nie dłużej a nadal w opakowaniu zostaje ponad 1/3.


CENA
Jak wspomniałam we wstępie produkt ten dostałam w ramach OSBK, natomiast znając tą firmę obstawiałabym że nie kosztuję więcej niż 10 zł.

DOSTĘPNOŚĆ
Drogerie, internet - standard. 

PLUSY/MINUSY
+brak zapachu
+działanie
+wydajność
+pompka
+cena
+dostępność
+polska firma

-minusów nie widzę :) 

Podsumowując - produkt spełnia swoją rolę, więc niczego więcej nie potrzeba :) Czy do niego wrócę? Być może kiedyś, obecnie poszukam czegoś innego, czegoś co sprawi, że powiem ŁAŁ! 

To wszystko na ten moment, dajcie znać, czy używałyście ten kosmetyk lub czy zachęciłam Was by go wypróbować. 

Pamiętajcie też o moich profilach na Facebooku i Instagramie, gdzie znajdziecie mnie codziennie :) Przygotujcie się też na niewielką WYPRZEDAŻ, gdzie lakiery będą od 1 zł do 3 zł! 

Buziaki i do następnego!


3 komentarze:

  1. Miałam z tej firmy żel do cery tłustej i też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go miałam, był bardzo delikatny, ale miło go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chęć na ten żel do mycia twarzy i nawet prawie zamowilam go ostatnio jednak w ostatniej chwili zrezygnowała bo mam sporo żeli w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...