niedziela, 12 maja 2013

145. ALLEGRO

Dziewczyny wpadam tylko na momencik, by zaprosić Was na moje aukcje na allegro. Jestem w trakcie wystawiania mega wielkiej ilości ciuchów i dodatków, a na dniach (może jeszcze i dzisiaj, jak znajdę siłę) pojawią się również bizuteria, kosmetyki i tablet!

Ceny nie są wygórowane, licytacje od 4,90 (tylko dwie rzeczy KUP TERAZ), a myślę że ciuszki są godne uwagi i każda z Was znajdzie coś dla siebie.

Zależy mi by się tego pozbyć, ponieważ ubrania już same wychodzą mi z szafy, a ja mimo to mam ochotę na kupowanie ich więcej i więcej! Same więc rozumiecie - potrzebuje i miejsca i pieniędzy.


Odnośnik to moich aukcji znajdziecie po lewej stronie bloga lub przekieruje Was tam, jeśli klikniecie w poniższy baner :



Zachęcam też do odwiedzenia bloga dzisiaj wieczorem, pojawi się nowa notka! 

Przy okazji zapraszam do rozdania, w którym biorę udział :





Miłego popołudnia i buszowania w mojej wirtualnej szafie!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...