czwartek, 2 maja 2013

143. Aktualizacja włosowa - miesiąc kwiecień

Dzień dobry :) Dzisiaj bez zbędnych wstępów przychodzę do Was z aktualizacją włosową. Ostatni raz takowa na blogu ukazała się pod koniec lutego, więc był dwumiesięczny przestój. Tak samo jak z projektem denko, ale i ten pojawi się już niebawem.


Moje włosy 3 marca prezentowały się tak :



Natomiast na dzień dzisiejszy, czyli 2 V 2013 wyglądają tak :



światło naturalne                                  światło sztuczne


I tym razem chyba największa różnica zaszła w kolorze. Włosy farbowałam dokładnie tydzień temu farbą z Joanny w odcieniu Orzechowy brąz. Po zdjęciach też widać, że włosy są zdecydowanie bardziej nawilżone. Ciężko mi jednak określić czy zmieniła się ich długość. Może Wy coś zauważycie? Dla mnie one wciąż są za krótkie.


Włosy dzień wcześniej umyłam szamponem hipoalergicznym Biały Jeleń, nałożyłam odżywkę Moc i blask z Timotei, jak zawsze już spryskałam mgiełką odświeżającą Malina i Hibiskus z Avonu, pozostawiłam do lekkiego wyschnięcia i poszłam spać. Natomiast tuż przed zdjęciami rozczesałam je i popsikałam Sprejem dodającym blasku do każdego rodzaju włosów z Avonu.



Już niebawem pokażę Wam moje zapasy kosmetyczne dotyczące pielęgnacji włosów, zainteresowane? 





Teraz zmykam do dalszych powtórek do matury, a z tego miejsca chciałam pozdrowić dziewczyny z mojej byłej klasy, które tutaj zaglądają oraz sąsiada z naprzeciwka, który również przyznał się, że mnie podczytuje :D Miłego dnia!




10 komentarzy:

  1. W sumie z długości chyba tylko troszeczkę , kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale ja wciąż poszukuje tego idealnego :)

      Usuń
  2. Widać ,że są zdrowsze, przyrost nie jest duży,ale moim zdaniem w normie. Bardzo zdrowo wyglądają,aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, nie ma co zazdrościć. takie tam włosiska, które bardzo często miewają gorsze dni :P

      Usuń
    2. a nie chcesz jakiejś paletki odsprzedać:)?

      Usuń
  3. maturą sie nie stresuj :) tak nią człowieka szczują, a po wszystkim to takie byle co :/ to już na studiach kolokwium z całego semestru chemii organicznej czy krystalografii było gorsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, chyba własnie dlatego zdecyduje się na inny kierunek :P przecież psychologia nie może być taka straszna, nie? :D

      Usuń
  4. Masz bardzo ładne włosy :) świetny kolor :) i ja widzę różnicę w długości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na bardzo zdrowe ;) owocnej nauki!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...