niedziela, 24 czerwca 2012

88.Londyńskie zakupy - ubrania

Uf, nareszcie znalazlam moment by do Was napisać. Ostatni tydzień był mega intensywny, a to za sprawą kończącego się roku szkolnego i wspaniałej pogody! Miałam trochę do zaliczania w szkole, więc uczyłam się i  uczyłam. A jak już wszystko udało mi się doprowadzić do ładu to każdą wolną chwilę spędzałam na spacerach z moją mamą. Trzeba korzystać póki można. Nie wiadomo ile jeszcze utrzyma się taka pogoda. Na dodatek jak już wspominałam szykują się wielkie zmiany w moim życiu więc może być trochę nerwowo i nie wiem kiedy znów będę mogła się odprężyć na świeżym powietrzu.

 No ale nie o tym dzisiaj. Zgodnie z obietnicą pokażę Wam kolejną część moich londyńskich zakupów - tym razem są to ciuchy. Nie jest ich wiele, jednak stanowią doskonałą bazę do wielu stylizacji. Wszystko kupione w Primarku. A są to (właśnie zauważyłam, że wszystkie te ciuchy są w beżowej tonacji...) :

zwykła beżowa spódniczka na gumce (kiedyś nie cierpiałam spódniczek, teraz się to zmienia i mam już 4 w szafie : D ) jej cena to 3 funty






oversizowa bluzka z dlugim rekawem,w azteckie wzory, z kieszenia na piersi, lekko przeswitujacy material, z przodu krotsza, z tyłu dłuższa- zdjęcie nie oddaje jej uroku, a naprawdę jest mega! 5funtów


beżowa/nude (na zdjęciu wyszła biała ;<) bluzeczka z bufkami na rękawkach, rękawki są prześwitujące, cena 4 funty

bokserka z sówką w azteckie wzory - już ją na sobie miałam, robiła furorę :D cena 5 funtów.

przepaska (bandage(?)) na biust, biała w azteckie wzory. świetnie się sprawdza do opalania czy pod bluzkę z wyciętymi pachami - cena chyba 2,50 

i jedyny kolorowy akcent - przecudowna chusta, w kolorową skórę węża. jest mega długa i mega miła, kosztowałą 4 funty, a że uwielbiam chusty to musiałam ją mieć ;p


To by było na tyle, dajcie znać jak Wam się moje zakupy podobają. Zapraszam Was też na moją szafę i do zakładki wymiana/sprzedaż ponieważ zrobiłam tam nie małą dokładkę ;)) Musiałam zrobić miejsce moim nabytkom.



Zapraszam! I uważnie obserwujcie bloga, już niebawem rozdanie! :D 

3 komentarze:

  1. bluzka z sówką jest przeurocza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szal!

    Co do spraw życiowych - u mnie również pod górkę, więc łączę się z Tobą w tych trudnych chwilach i trzymam kciuki za pozytywne rozwiazanie

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...