poniedziałek, 25 czerwca 2012

89. POST SPECJALNY :D

Post troszkę opóźniony, jednak ostatnie wydarzenia i mój wyjazd do Londynu nie pozwoliły mi by napisać go wcześniej. Jednak lepiej późno niż wcale. Czego będzie się ten post dotyczył? A no zmian jakie ostatnio zaszły na moim blogu. Te z Was, które są ze mną na stałe na pewno zobaczyły, że zmienił się wygląd bloga. Nad nowym nagłówkiem myślałam od dawna. Niestety moje zdolności w tych sprawach ograniczały się do 0. Z pomocą przyszła mi pewna przesympatyczna blogerka, o której mam zamiar dzisiaj napisać i zaprosić Was na jej bloga.

Zuza, ma 18 lat i bloga prowadzi od kwietnia 2011 roku. Na jej blogu możemy przeczytać rzetelne recenzję, zobaczyć swatche lakierów, wziąć udział w rozdaniu czy zobaczyć stworzone właśnie przez nią nagłówki.


Poniżej kilka przykładów jej twórczości.






Jeśli chcecie, Zuzia wykona dla Was też Favikone czy inny element na bloga. Ba! z przyjemnością doradzi nowy układ czy inne rzeczy - jak to było w moim przypadku. Naprawdę dużo jej zawdzięczam! Wykonała kawał dobrej roboty dla mnie, jak i dla moich czytelniczek - bo to Wam jest teraz tutaj o wiele milej. Kolory są stonowane i przyjazne, a całość uporządkowana. A to wszystko za sprawą tej jednej osóbki!

Pewnie ktoś powie, no zaraz, ale za darmo to ona tego chyba nie zrobiła. No pewnie,  że nie, ale wymagania Zuzi wzamian za nagłówek są naprawdę minimalne. Wystarczy obserwować jej bloga oraz napisać notkę o autorce nowego wyglądu lub wysłać jakiś drobny upominek kosmetyczny. Mi tak przyjemnie się z Zuzią rozmawiało (kontakt utrzymujemy do dzisiaj), że postanowiłam spełnić wszystkie te warunki. I tak obserwatorką jestem, notkę napisałam, a prezencik dzisiaj wyslalam. A masz, zobacz sobie co do Ciebie leci :


Myślałaś, że uda Ci się coś tam dojrzeć ;pp Powiem Ci tylko, że jest tam coś do włosków, coś do makijażu, coś z biżuteri. No wszystkiego po trochu :)) Jeszcze raz Ci kochana za wszystko dziękuję.

A Was zapraszam na bloga Zuzi - jestem pewna, że pomoże Wam z przyjemnością. www.zusska.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Hahaha, a myślałam, że zobaczę! Oj Ty niedobra, trzymasz mnie w niepewności :)
    Dziękuję za takie miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...