niedziela, 18 marca 2012

51. RECENZJA : Avon Senses Gruboziarnisty peeling do ciala

Hej, hej! Dawno mnie tu nie bylo... Mialam maly zastoj w zyciu, ale juz wszystko ok. Dzisiejsza pogoda nastawila mnie pozytywnie i nabralam checi do dzialania. Poszlam na basen - juz czuje ze schudlam ;pp Niezle mi szlo, nie spodziewalam sie nawet ze bedzie tak dobrze bo 3 letniej przerwie. Teraz siedze z wysmarowana glowa, odzywka z Farmony - Jantar (w koncu udalo mi sie ja dorwac!) i do Was pisze. W planach mam jeszcze poprobowanie roznych mozliwosci nagrywania dla Was filmikow, tak by jakosc byla lepsza. Planuje tez pobuszowac na allegro w celu uzupelnienia wiosennej garderoby. No ale do rzeczy. Chcialam Wam przedstawic peeling z Avonu, kupiony juz dosc dawno (pokazywalam go tutaj : http://pannakolczykowa.blogspot.com/2011/10/13-tak-jak-obiecywaam-avonowe-zakupy.html) wiec to naprawde spory kawal czasu ;p Czekal on grzecznie na swoja kolej, a teraz juz go wykanczam.

Butelka jest naprawde poreczna, bardzo lubie kosmetyki w tubach. I do tego ma przyciagajacy kolor :


Co wiecej na jego temat ? Kupilam go w ofercie laczonej - bylo to chyba 2 w cenie 1. Skusialam sie na wersje Hollywood (czerwony) i ta oto Tropics. Bardziej kusil mnie ten czerwony, jednak jak sie okazalo ten zapach bardziej przypadl mi do gustu. Jest naprawde swiezy i orzezwiajacy.

Na butelce producent napisal ze jest to Gruboziarnisty peeling - moze i grube ziarna on ma, ale w znikomej ilosci. I takie tez jest jego scieranie. Konsystencja jest zelowa, az splywalo mi z reki. Kolorek ladny, ale co z tego ;p


Wyzej widac jego grubaziarnistosc... No nic, sprobujmy jak bedzie to wygladalo bo wmasowaniu.
Hmmm... nadal nic. Chociaz w sumie czego ja sie moglam spodziewac po kosmetyku sezonowym...

Ja szukam czegos mocniejszego, jakies ostrego zdzieraka. Ten niestety mnie pod tym wzgledem nie zadowolil. Ale ogolnie podsumowujac wiecej ma plusikow :

+ niska cena
+zapach, kolor
+200 ml tuba
+dostepnosc

-ZNIKOME SCIERANIE

No nic, nastepny w kolejce jest peeling z limitowanej edycji z Isany. Czytalam rozne opinie, ale zobaczymy jak sprawdzi sie u mnie.

Zycze milego popoludnia a ja zmykam buszowac na allegro. Buziaki ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...