wtorek, 6 marca 2012

50. Mala prosba do dobrych duszyczek.

Witam Was w ten prawie juz wiosenny dzien :)) Mnie niestety rozlozylo jakies choróbsko ;< Mam nadzieje, ze szybko mi przejdzie i bede mogla sie cieszyc wspanialym przedwiosniem - jest to jedna z moich ulubionych por. No coz, ale dzisiaj nie o tym. Od kilku dni (od kiedy sloneczko mocniej zaswiecilo) planuje uzupelnic swoja wiosenna garderoba. Na miejscowe sklepiki i bazarek nie licze - w sieciowkach moge znalesc cos o wiele lepszej jakosc za nizsza cene. Gdy niedawno bylam w kinie, przy okazji zajrzelismy do Galerii i tam moglam poogladac co na ten sezon oferuja nam sieciowki. I..wpadlam po uszy ! Uwielbiam pastele! Zauroczyla mnie jedna torba, jednak nie na tyle by od razu ja kupic. Zaopatrzylam sie w kilka innych rzeczy i wrocilam do siebie. Ale od tamtego momentu nie moge przestac o niej myslec ;pp I tutaj zwracam sie do Was, czy ktos kto ma dostep do New Yorker moglby mi ja kupic i przeslac? Wszelkie koszty pokryje! Ja do najblizszego mam 50 km i nie zapowiada sie bym w najblizszej przyszlosci tam byla. Torba wyglada jak na ponizszym zdjeciu, a ja za kazdym razem gdy na nie patrze to sie slinie ;pp Wszelkie mile osobki, ktore chcialby mi pomoc prosze o wiadomosc pannakolczykowa@onet.pl lub info w komentarzu :))

Zdjecie pochodzi z wizaz.pl bo tylko tak udalo mi sie ja dorwac. Przeszukalam cale allegro i nic. Jeszcze raz zwracan sie z prosba o pomoc, bardzo, bardzo mi zalezy. W mojej glowie jest juz nawet kilka wiosenno/letnich stylizacji z nia. Obiecuje ze sie odwdziecze :)) Buziaki i milego dnia, a ja dalej lece sie kurowac.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny krój torebki!

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebeczka:) lubię shoppery:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...