niedziela, 18 stycznia 2015

245. TOP 3 miesiąca : GRUDZIEŃ

Dobry wieczór wszystkim! Co prawda połowa miesiąca już minęła, ale jak powiedziało się A, to trzeba też B i dokończyć podsumowania miesiąca. Zużycia możecie zobaczyć TUTAJ, a zakupy TUTAJ. Dziś już ostatnia porcja, mianowicie ulubieńcy grudnia. Obiecuję, że następna notka będzie typowo recenzjowa lub...paznokciowa! Dajcie znać, o czym chętnie poczytacie :) 


PIELĘGNACJA
Avon, Pędzel do nakładania maseczki

Mega ułatwienie podczas nakładania maseczki. Nic się nie brudzi, świetnie rozprowadza, a sam pędzel jest łatwo utrzymać w czystości.



PAZNOKCIE
Avon, Spray przyspieszający wysychanie lakieru

Początkowo nie wierzyłam w działanie tego specyfiku, jednak już po pierwszym użyciu zmieniłam zdanie. Świetnie się sprawdza (zwłaszcza przy małym dziecku lub tuż przed wyjściem, kiedy mamy mało czasu). Do tego jest tani i bardzo ładnie pachnie.



KOLORÓWKA
Essence, Trwała pomadka do ust

Przez długi czas opierałam się głównie na błyszczykach oraz pomadkach ochronnych, do momentu gdy nie trafiłam na te i...przepadłam! Przede wszystkim ogromny wybór kolorów, świetne opakowania, baardzo niska cena, super aplikacja i tak dalej i tak dalej. POLECAM!



Dajcie znać w komentarzach czy i Wy miałyście któryś z tych produktów i jak się u Was sprawdził. Myślę też, czy nie podzielić się z Wami szerzej opinią o pomadkach Essence - dajcie znać czy chciałybyście się z nimi bliżej zapoznać. Tymczasem uciekam odpoczywać dalej, póki moje szczęście drzemie i do następnego!


5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Avon ma w swojej ofercie wysuszacz w sprayu. Koniecznie muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej wolałam ten przyspieszacz wysychania lakieru jak był w wersji 'lakieru' bo w tym niestety sporo się marnuje lecąc np na podłogę która robi się śliska - ale fakt działanie ma bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te pomadki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do przyspieszacza w sprayu, to używam go już od jakiegoś czasu i tez jestem zachwycona! Początkowo również nie wierzyłam w jego działanie, bo jak to tak? Zapach mnie urzekł, przyznam szczerze, ale jednak szybko zmieniłam zdanie, jest świetny pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...