niedziela, 4 stycznia 2015

241. RECENZJA : Perfecta, Cukrowy peeling do ciała, Ujędrniający, Czekolada + Olejek kokosowy

Witajcie! Nowy rok rozpoczniemy od recenzji, bo chciałabym żeby to właśnie tych pojawiało się tutaj jak najwięcej :) Sama uwielbiam czytać na innych blogach Wasze opinie o danym produkcie i często przed zakupem jakiegoś kosmetyku, szukam wskazówek u blogowych koleżanek.

Dzisiaj produkt, który niedawno pojawił się w ulubieńcach. Mianowicie miał miejsce na podium w październiku TUTAJ, a teraz przedstawię go trochę konkretniej :) 

Skład : 
Paraffinum Liquidum, Sucrose, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Parfum, Theobroma Cacao Seed Butter, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Coffea Arabica Seed Extract, Synthetic Wax, Cl 77499, Cl 77491, Cl 77492, Sodium Propylparaben

OPAKOWANIE
Mocny, konkretny słój, zawierający 225 ml produktu. Przejrzysta i czytelna szata graficzna. Takie opakowanie należy do moich ulubionych, ponieważ produkt można zużyć aż do ostatniej kropli.


ZAPACH
Moi drodzy! Widzicie te zdjęcia na zakrętce? Tak, ten kokos i czekoladę. Otwórzcie wieczko i poczujecie właśnie to! Mocny, miło otulający, ale nie duszący. Jak dla mnie - maniaczki 'jadalnych' zapachów - niczego więcej nie trzeba.

DZIAŁANIE
Kolejny plus, bo produkt naprawdę dobrze ściera, a to w peelingach lubię. Cały czas żyję w pogoni za mocnymi ścierakami i przy tym produkcie chętnie zatrzymałam się na dłużej. Oprócz tego pozostawia miłą warstwę na skórze (wiem, że u niektórych to się nie sprawdza i są na NIE, ale ja lubię to uczucie). Czy ujędrnia, jak obiecuje producent? Szczerze mówiąc nie wiem, bo nie za bardzo skupiałam się na tym aspekcie, ale mam świadomość, że bez odpowiedniej diety i ćwiczeń, ciało nie nabierze super sprężystości tylko od używania jakichś specyfików.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ
Produkt ten wystarczył mi na około 2 miesiące, przy używaniu co 2/3 dzień na uda, pośladki i brzuch. Jest gęsty, zbity, nie spływa z ciała podczas kontaktu z wodą.


CENA
W promocji w Drogerii Natura za kosmetyk ten zapłaciłam 12,99 - uważam, że jak na tak świetny produkt cena i tak jest niska.

DOSTĘPNOŚĆ
Drogerie, internet, czasem nawet supermarkety - rozejrzycie się, warto! 

PLUSY/MINUSY
+zapach
+cena
+konsystencja
+wydajność
+drobinki
+działanie
+dostępność

-nie mam się do czego przyczepić :) 

Podsumowując - polecam! Cena zdecydowanie adekwatna co do jakości, no i ten zapach! Z pewnością ten kosmetyk wyląduje u mnie jeszcze nie raz. Gdy tylko zmniejszę zapasy :P

Moi drodzy na dzisiaj to tyle, niebawem pojawi się post sprzedażowy z moimi kolczykami, o którym pisałam poprzednio, ale też zakupy, denko, ulubieńcy oraz paznokcie! 

Zapraszam Was też na facebook TUTAJ i Instagram TUTAJ, gdzie jestem niemal codziennie.
Ściskam mocno i do następnego!



3 komentarze:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...