wtorek, 6 stycznia 2015

242. WYPRZEDAŻ BIŻUTERII - pannakolczykowa się sprzedaje :)

 Dobry wieczór :) Kto jest ze mną na facebooku, ten wie, że planowałam biżuteryjną wyprzedaż. Wybranie okazów, którymi chce się podzielić zajęło mi sporo czasu. Ciężko było się przekopać przez te ilości :P Nie przedłużając, zapraszam Was do oglądania, wybierania i kupowania :) Ceny znajdziecie na zdjęciach, opisów za dużo nie ma - nie zdołałam zapamiętać skąd pochodzi każda para. Zainteresowane zapraszam komentowania, pisania na fb lub na poczte pannakolczykowa@onet.pl 

Wysyłka niezależnie od ilości wynosi 6 zł (wysyłka + opakowanie), a przy zakupie powyżej 20 zł jest ona darmowa!

holenderska drogeria Kruidvat (za wszystkie pary 3 zł)
(brak 1-szych różowych i niebieskich)

allegro
(brak 3 i 5 pary z 2 rzędu i 5 z 3rzędu)

allegro
(brak kwiatuszków i serduszek)

allegro (brak serduszek)

-New Look (brak)
-Katherine (brak)
-H&M
-H&M

Handmade

-Handmade (klucze i kotki brak)
-krzyżyki Avon

-Handmade
-złote koła Pepco


-Pepco (brak)
-Pepco (brak)
-Katherine

-Pepco
-Handmade
-Pepco
-Handmade (brak)
-Superdrug
-Superdrug

-H&M
-H&M
-Katherine
-Kruidvat
-Kruidvat (brak)
-Pepco
-Primark
-Matalan
-Handmade

-Handmade
-Avon
-New Look (brak)
-Bijou Brigitte
-Handmade
-Avon

-Katherine (brak piórek)

-Katherine (brak kamelii i kokardki)

-Katherine (2 na dole to broszki) (brak Audrey, wieży i aparatu)


-Katherine (brak)
-Handmade
-Pepco

-Handmade

-Katherine (brak listka i środkowej sowy)

-Katherine
-New Yorker
-allegro

-Katherine (brak)
-Primark (brak)


Ufff, to tyle. Mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu i część z tych okazów pójdzie świat by służyć Wam jak najdłużej :) Dodam tylko, że mi zostało jeszcze raz (jak nie więcej) tyle ile jest do oddania :P 


3 komentarze:

  1. Niestety nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria - osobiście się nie skuszę bo sama mam biżuterii za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre kolczyki są takie ładne, ale nie mogę nosić innych niż srebro/złoto :(
    P.S. Mam ten wisiorek sówkę z prawej - polecam, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...