środa, 9 października 2013

185. III OSBK - relacja i zdobycze :)

Dzień dobry :) Jak już kilkakrotnie wspominałam, dnia 6 października w Opolu, odbyło się III już (moje drugie) Opolskie Spotkanie Blogerek Kosmetycznych. Dzisiaj przychodzę do Was z krótką relacją tego, co tam się działo, kto był oraz co udało mi się zdobyć i zjeść :D

Na początek przywitały nas urocze muffinki z identyfikatorami dla każdej uczestniczki. Tak uroczo one wyglądały, że aż szkoda było je niszczyć i jeść. No ale cóż, ślinka leciała więc babeczki zniknęły w ekspresowym tempie.



Towarzystwo jak zawsze doborowe! Tym razem było nas 12 pięknych kobiet, co moim zdaniem jest świetną ilością. Udało nam się zasiąść przy wspólnym stole i zamienić choć jedno słówko z każdą osobą. 

Oto wspaniałe blogerki, z którymi udało mi się najwięcej porozmawiać.


Góra, od lewej strony : Ala, Miłka, Daria.
Dół, od lewej strony : ja, Kinga, Ania.


Na spotkaniu były również 
*i ponownie Darusia994


oraz : 


iiiii .... ukrywająca się Rodzynka :)




Organizatorki zadbały o to, żeby podczas ploteczek nie burczało nam w brzuchach! I mimo tego, że po spotkaniu jechałam prosto na kolację do babci, to nie mogłam się powstrzymać, by nie sięgnąć po te smakołyki. Tego popołudnia pochłonęłam chyba rekordową ilość kalorii :) 



Jak na takim spotkaniu przystało, nie zabrakło oczywiście kosmetyków. Naszą tradycją, stała się wymiana kosmetyków typu - bierz, co chcesz. Puszczamy w obieg siatki z kosmetykami, jakie posiadamy do wymiany i wybieramy sobie z nich to, co przypadnie nam do gustu. Ja skusiłam się na następujące rzeczy :



*Ziaja, Płyn micelarny
*Ziaja, Kuracja wybielająca, Reduktor przebarwień
*Eveline, Odżywka paznokcie twarde i lśniące jak diament
*Eveline, Odzywka Maksymalny wzrost paznokci
*Pierre Rene, No 245 Soft Camel
*Catrice, 560 Rusty but sexy
*Essence, 86 A lovely secret


*Avon, Podkład w musie, Ivory
*Avon, Prasowany puder, Fair
*Paese, cień do powiek, Światło Toskanii
*My Secret, Cień do powiek Double Effect, 416
*My Secret, Korektor w kredce, nr 02
*Avon, Błyszczyk perfekcyjny pocałunek, Succulent Fuchsia


*Efektima, Peeling i maska do stóp
*Perfecta, Krem na dzień i na noc, Matujący i zwężający pory
*Dax Cosmetics, Baza wygładzająca
*Ziaja, Kuracja Nawilżająca, Krem redukujący podrażnienia na dzień
*Ziaja, Kuracja antybakteryjna, Krem redukujący trądzik x 2
*Efektima, Peeling i maska do rąk


Znalazło się tez kilka prezentów od sponsorów, którymi były firmy :
-Eveline
-Apis
-Efektima
-Equilibra

oraz Rodzynka, która podarowała każdej z nas, ręcznie robioną bransoletkę ;)



Jak same widzicie, mimo pokaźnych projektów denko, nie mogę narzekać na braki kosmetyczne, bo co chwila coś wskakuje do mojego kuferka :) Zapasów mam chyba na kolejny rok! A i tak nie umiem się oprzeć nowościom... Mam nadzieję, że może chociaż zakupy z tego miesiąca będą minimalne. 



Wykorzystane w tym poście zdjęcia pochodzą z blogów dziewczyn obecnych na spotkaniu. Przypominając były to :

Modna Ania













6 komentarzy:

  1. zazdroszczę spotkania, super rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zloty opolskich blogerek są gwarancją dobrej zabawy:) Mam nadzieję, że nie poprzestaniemy na 3 spotkaniach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Towarzystwo pierwsza klasa, jedzenie smakowite, miasto piękne czego chcieć więcej ? ;)
    PS Ty to najwięcej zjadłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha, o nie Kaprysku! wydało się :P co do tego, że Opole jest pięknym miastem to bym się kłóciła. Kluczbork to dopiero! :D

      Usuń
  4. Fajnie by było żeby ograniczyć zakupy ale jak to zrobić jak znowu promocja w Biedronce :) A zdobycze faktycznie świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...