niedziela, 17 lutego 2013

127. My week in photo #1

Hej Kochane! Jak mija Wam niedziela ? 

Jak dobrze wiecie, postanowiłam wprowadzić na blogu parę zmian i udoskonaleń. I w związku z tym, wpadłam na pomysł by co jakiś czas pokazać Wam odrobinę swojego życia prywatnego. Będzie to po prostu zbieranina zdjęć z kilku dni/tygodni. Taki post nie będzie pojawiał się co tydzień, myślę jednak, że 2 razy w miesiącu na pewno. 

I tak poniżej możecie zobaczyć moją codzienność ostatniego 1,5 tygodnia czyli od momentu od kiedy mam nowy telefon, który już zdążyłam pokochać <3 :D


1.warkoczowo-kokardkowo 
2 i 3. Kolejne łowy z SH 
4. Relaxx
5. Wiosna u mnie w doniczce
6. Projekt 20 tygodni wyzwań wciąż trwa


1. Kolejne fryzurowe eksperymenty
2,3,4. Urodzinowo, urodzinowo
5. Hmm, który dzisiaj kolor wybrać ? 

Jak można zauważyć ostatni czas był głównie beauty i urodzinowy :) Nie mogę uwierzyć w to, że moje włosy są już wystarczająco długie by robić warkocza! Ale to wciąż za mało  ;pp

Przy okazji ponownie zapraszam Was na mojego INSTAGRAMa gdzie część zdjęć umieszczam szybciej i częściej. ;)) 

Mam nadzieję że takie posty przypadną Wam do gustu i będą miłą odskocznią. Miłego wieczora! :*



1 komentarz:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...