poniedziałek, 16 marca 2015

254. RECENZJA : Vaseline, Spray&Go, Balsam do ciała w spreyu

Hej wszystkim! Ostatnio znów ucichłam, a to dlatego, że mój przyszły małżonek zawitał do Polski na 2 tygodnie i intensywnie wykorzystywaliśmy ten czas :) Wczoraj odstawiłam go na lotnisko, a dzisiaj - przy okazji poniedziałku i nieśmiało wychylającej się wiosny - zapraszam Was na post. 

Poniżej przedstawię Wam produkt, który jest stosunkową nowością, natomiast podsumowania lutego, takie jak zużycia czy zakupy połączę z tymi marcowymi :) 
Zapraszam!

Skład : 
Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Dimethicone, Sorbitan Isostearate, Avena Sativa Straw Extract, Tapioca Starch, Dihydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Glucose, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Stearic Acid, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Carbomer, Xanthan Gum, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Disodium EDTA, Pentasodium Pentetate, Propylene Glycol, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

OPAKOWANIE
Butełka zawierająca 190 ml produktu, co jest dość nietypową pojemnością. Schludna szafa graficzna, kolor pasujący do wariantu zapachowego. Aplikacja produktu, taka sama jak w przypadku dezodorantu. Jedynym zabezpieczeniem jest przekręcenie nakrętki.


ZAPACH
Patrząc na opakowanie, można wywnioskować, że produkt ten pachnie jak...owies(!?). Jakiś tam zapach jest, delikatny, mało wyczuwalny, nie drażniący. Jest to ok, natomiast mi przyjemniej używa się kosmetyków o wyraźnym aromacie.

DZIAŁANIE
Jest tak jak producent obiecuje - produkt łatwo i szybko się wchłania, nawilża oraz aplikuje. Jest to jednak dość delikatne nawilżenie, moim zdaniem bardziej nadające się na okres wakacyjno-letni. 

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ
Jeśli chodzi o konsystencję, to jest ona zbliżona do mleczka. Dość rzadka i lejąca, dzięki czemu produkt łatwo się rozprowadza i o dziwo szybko wchłania! Co do wydajności to tutaj zdecydowanie minus, ponieważ produkt ten wystarczył mi na około...2 tygodnie używania! 


CENA
Swoją sztukę, o czym już kiedyś pisałam TUTAJ, kupiłam w cenie 3,69€ na promocji. Z tego co się orientuje, normalna jego cena w Polsce to około 27 zł - moim zdaniem dość sporo, szczególnie zważając na jego wydajność.

DOSTĘPNOŚĆ
Do tej pory produkt ten widziałam w Polsce jedynie w Rossmannie, ale z pewnością dostaniecie go również w internecie :) 

PLUSY/MINUSY
+działanie
+aplikacja
+pomysłowe opakowanie

+/-zapach

-cena
-dostępność
-wydajność

Podsumowując - produkt jest ok, spełnił obietnicę ukazaną na opakowaniu, jednak jeśli miałabym wybierać go raz jeszcze, chyba bym się nie zdecydowała. W swoich zbiorach posiadam również inna wersję zapachową - za jakiś czas, okaże się czy zbliżoną w działaniu do tej :) 

Na dzisiaj to tyle, zapraszam do komentowania i do następnego! :) 




2 komentarze:

  1. Z ciekawości go wypróbuję, ciekawi mnie aplikacja jeszcze w tej formie nic nawilżającego nie miałam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś innego, ale jak działanie ma średnie to nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...