sobota, 28 marca 2015

256. 10 przydatnych trików kosmetycznych // WŁOSY

Hej wszystkim! Ostatnio pisałam, że wiosna ucieka i...uciekła. Na dobre... 3 dni nieustającego deszczu :/ W planie miałam pokazać Wam dzisiaj moje lutowo-marcowe zakupy lub ulubieńców, ale aura za oknem nie sprzyja robieniu zdjęć... Wpadłam natomiast na pomysł, by co jakiś czas podzielić się z Wami kosmetycznymi trikami czy radami, na które trafiam w internecie. Co Wy na to? Dzisiaj skupimy się na włosach. Zapraszam! :) 

1. Jeśli chcemy uzyskać efektowne fale, bez użycia urządzeń stylizujących, wystarczy, że nawiniemy je w poniższy sposób na opaskę i zostawimy na kilka godzin. Prawda, że proste? :)) 

2. Większość kosmetykomaniaczek zna rewelacyjne działanie oleju kokosowego, ale czy znałyście ten sposób? Wystarczy połączyć ten produkt z gorącą wodą i przelać do butelki z atomizerem. Voila - mam poprawiającą kondycję włosów mgiełkę.

3. Jeśli potrzemy nasze włosy chusteczką dla dzieci, pozbędziemy się nieprzyjemnego zapachu np. dymu tytoniowego. Osobiście chyba bałabym się przetłuszczenia, a Wy co myślicie? Próbował ktoś?

4. Kolejnym łatwym sposobem na stylizację, jest przeciągnięcie rozgrzanej prostownicy po zaplecionych, w pokazany poniżej sposób, włosach. Pamiętam, że moja szkolna koleżanka preferowała to uczesanie - ciekawa alternatywa dla wciąż tych samych uczesań.

5. Twoją zmorą są rozdwajające się końcówki? Skręć włosy, sięgnij po nożyczki, ciach i po sprawie! Tnij te, które odstają.

6. Jeśli Twoje włosy nie potrafią utrzymać się na miejscu, a Ciebie doprowadza to do szału - potraktuj je czystą szczoteczką do zebów.

7. Szczoteczka do zębów świetnie sprawdzi się również wtedy, gdy chcemy nadać naszej grzywce objętości. Wystarczy ja odrobinę natapirować tym przyrządem. Pamiętajmy by był on czysty!

8. Kolejnym świetnym sposobem na uzyskanie objętości, jest noszenie dwóch kucyków naraz. Chyba niebawem wypróbuję ten patent u siebie, wydaje się całkiem ciekawy.

9. Jeśli nie masz pod ręką suchego szamponu, sięgnij po zasypkę dla dzieci, która równie świetnie spisze się w tej roli.

10. Na koniec film i sposób, które dla mnie okazał się totalną nowością. Wiedziałyście, że wsuwki można użyć w ten sposób? Przyda się w szczególności osobom o włosach ciężkich, tak jak moje.



Zdjęcia pochodzą z TEJ strony, a filmik z TEJ.


I jak podobają Wam się powyższe sposoby? Znałyście, stosowałyście? Chętnie poczytam też o Waszych trikach. Dajcie też znać, za którą kategorię zabrać się następnym razem. Makijaż? Paznokcie? A może pielęgnacja? 

Udanego weekendu i do następnego! 




3 komentarze:

  1. Ciekawe porady :) Jestem laikiem włosowym, może spróbuję więc któryś z tricków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten sposób z prostownicą, zamierzam wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiedzialam ze brzydkiego zapachu z wlosow mozna sie pozbyc za pomoca chusteczek nawilzonych dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...