czwartek, 18 grudnia 2014

239. Wymienianie się jest fajne! #2.

Dzień dobry wieczór :) Dzisiaj chcę się Wam pochwalić, a co! I zdecydowanie zajmie to więcej czasu niż poprzednia notka :) Pamiętacie poprzednie części 'Wymienianie się jest fajne'? Pisałam o nich TUTAJTUTAJ. Tym razem kolejna partia, nieco...obszerniejsza. 

Jak wiecie, miałam ograniczać się zakupowo. I to idzie mi całkiem nieźle. Ale nie chroni przed wymiankami :D Na ten moment problem to żaden, tylko za kilka tygodni przyjdzie mi się z tym przeprowadzać...No cóż, pomartwię się potem. A teraz zapraszam Was na prezentacje nowości i historię o tym, jak te cuda wpadły w moje ręce. Uprzedzam, że jest tego naprawdę sporo, a to tylko lakiery. 14 sztuk (jedna się gdzieś zapodziała). Zazdrościcie, prawda? :D


Podczas przeglądania blogów, trafiłam na post Patrycji, w którym na wymiankę chciała oddać aż 92 sztuki! (swoją drogą, ciekawe ile ma jeszcze buteleczek, które nie są do oddania :D) Dostałam wręcz oczopląsu, tyle kolorów! Napisałam o 10 sztukach, które mnie zainteresowały i szczerze mówiąc nie liczyłam, że uda się dobić targu. No bo czy ktoś, kto chcę pomniejszyć swoją kolekcję, wymieni lakiery na...lakiery? A no tak, Patrycja nie miała nic przeciwko. Szybkie meile, wymiana adresów i paczki dotarły do naszych rąk. Ach, ile radości!

 3 lakiery, które nie pochodzą od Patrycji, wymieniłam na portalu wizaz. Pozbyłam się niechcianych/nietrafionych kosmetyków, a w zamian mam produkty, które będą mi służyć.
Chcecie poznać je bliżej?

*Rimmel 60 Seconds, 825 Sky high
*Golden Rose Rich Color, 44
*P2 Color Victim, 910 Fell tropical!
*Wibo Trend Extreme Nails,8
*Joko Hollywood, J153 Marilyn Monroe Pink
*Miss Sporty, 347
*Golden Rose, Carnival 08

*Wibo Chic Matte, 3
*Wibo Wow Granite Sand 2
*Pierre Rene, Top Flex Sand, 11
*Golden Rose, Jolly Jewels 117
*Golden Rose, Holiday 60
*Bell Glam Night Sparkle, 03

+niewidoczny na zdjęciach Golden Rose, Jolly Jewels, 118 oraz ozdoby widoczne na pierwszym zdjęciu, pomarańczowe kwadraciki Silcare.

Kilka z tych lakierów miałam już na paznokciach i jestem wniebowzięta. Kolorów z pewnością wystarczy mi na lata, szczególnie, że moja kolekcja jeszcze przed tą wymianą wyglądała tak : 


Jeśli i Wy chciałybyście cieszyć się nowymi kosmetykami, całkiem niskim kosztem - bo tylko wysyłką, zapraszam Was do zakładki 'Bazarek' gdzie zrobiłam porządek i małą dokładkę :) 

Dajcie znać czy któryś z tych lakierów, pokazać Wam jeszcze bliżej na blogu.
Do następnego! :) 






2 komentarze:

  1. No ładnie, kolekcja teraz pęka w szwach ;) BTW ciekawy pomysł na przechowywanie lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...