piątek, 10 października 2014

224. Ja tu tylko przypadkiem :P - informacje (facebook, blogowe pustki)

Kochane/i wpadam tylko na chwilkę, z dwoma informacjami ! 

Otóż pierwszą z nich jest wiadomość, że od dzisiaj możecie mnie znaleźć na facebooku pod nowym linkiem, mianowicie TUTAJ! Tamten fanpage był przeze mnie źle założony, teraz jest już połączony z moim prywatnym kontem i tak już zostanie :) Tak więc wszystkich obecnych fanów zapraszam do 'przeniesienia' się. TUTAJ!

A po drugie, ponownie chciałam Was przeprosić za blogowe pustki, ale niestety znów są spowodowane szpitalem...Leżałam z moją miesięczną córeczką 2 tygodnie na oddziale... Jeszcze nie jesteśmy do końca zdrowe, ale od poniedziałku leczymy się już w domu. Potrzebujemy jeszcze chwilki by dojść do normalnego rytmu i wtedy napiszę do Was coś więcej :) 

1 komentarz:

  1. zajmij się dzieckiem a nie pierdołąmi w internecie

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...