sobota, 13 września 2014

221. RECENZJA : Soraya Care&Control, Żel 2w1 z mikrogranulkami, oczyszczająco-nawilżający

Dziecko sprzedałam babci, mężczyzna zajął się swoją nową zabawką (Xbox One), a ja mogę naskrobać do Was kilka słów podjadając słodkie ciasto :)) Pojawi się recenzja kosmetyku, o którym pisać miałam już kilka razy ale jakoś było mi nie po drodze. Mogłyście nawet kilkakrotnie zobaczyć niedokończony post na temat tego produktu. Po prostu ustawiałam publikację na dany dzień, z myślą że wyrobię się z napisaniem notki. Dzisiaj w końcu napiszę ten post od początku do końca i poznacie moją opinie dotyczącą produktu do twarzy Soraya. Konkretniej jest to Oczyszczająco-nawilżający żel 2w1 z mikrogranulkami. 


Skład :
Aqua, Sodium Laurenth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Acrylates Copolymer, Disodium Laurenth Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris Extract, Maris Aqua, Lactic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Camellia Sinensis Extract, Propylene Glycol, Agar, Ultramarines (Cl 77007), Polyquaternium-7, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Buteth-3, Tributyl Citrate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylopropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.

OPAKOWANIE
Tuba zawierająca 180ml produktu, wykonana z miękkiego materiału dzięki czemu prosto wydobywa się produkt z opakowania. Zamykana na mój ulubiony 'klik' pod którym znajduje się dziurka odpowiedniej wielkości, dzięki niej kosmetyk się łatwo dozuje. Opakowanie utrzymane jest w niebiesko-białej kolorystyce, jak wszystkie kosmetyki z serii Care&Control. Na tubie zawarte są wszelkie potrzebne informacje dotyczące składu, stosowania czy działania. 


ZAPACH
Jak dla mnie, kosmetyk ten jest bezzapachowy co kompletnie mi nie przeszkadza.

DZIAŁANIE
Producent obiecuje, że kosmetyk ten : pozostawia skórę gładką, miękką i nawilżoną, oczyszcza, zwęża pory, wyrównuje koloryt i odświeża. A ja z większością się zgodzę ;) Produkt ten jest naprawdę przyjemny! Używałam go każdego wieczoru, po zmyciu makijażu i rzeczywiście potrafi on oczyścić ją z pozostałości make-up'u. Cera w dotyku, po użyciu tego specyfiku była zdecydowanie gładsza. Można również wyczuć odświeżenie i nawilżenie (chociaż w moim przypadku bez kremu i tak się nie obejdzie). 

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ
Kosmetyk jest lekko lejący, o żelowej formule z małymi peelingującymi drobinkami. Mimo tego produkt ten nadaje się do codziennego używania, ponieważ ścieranie jest ledwo wyczuwalne. Oprócz tego kosmetyk jest bardzo wydajny, ja używałam go codziennie przez około 2-3 miesięcy jak nie dłużej.


CENA
Mi udało się dostać go za 6,29 w Rossmannie w ubiegłe wakacje. 

DOSTĘPNOŚĆ
Jak już wyżej napisałam, ja kupiłam ten produkt w drogerii Rossmann. Od tamtej pory nie rozglądałam się za nim w innych drogeriach. Ale z pewnością kupicie go w internecie - jak wszystko .

PLUSY/MINUSY
+opakowanie
+brak zapachu
+działanie!
+cena
+wydajność

-dostępność

Podsumowując - bardzo fajny produkt do codziennego stosowania, po który chętnie sięgnęłabym ponownie jeśli dojrzałabym go na sklepowych półkach i to w takiej cenie! Jednym słowem - polecam :) 

Ściskam gorąco i do następnego!



2 komentarze:

  1. Kusił mnie kiedyś ;) muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty do mycia twarzy z Sorayi i może kiedyś na tego gagatka się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...