wtorek, 9 września 2014

219. PROJEKT DENKO : Zużycia sierpnia

Jak wspomniałam w poprzedniej notce, zużyć jest niewiele. Zarzekałam się, że uda mi się ponownie wyrównać bilans i zużyć będzie conajmniej tyle ile zakupów, a może i nawet więcej jednak nie wyszło... Czuję się usprawiedliwiona moim pobytem w szpitalu przez połowę miesiąca i narodzinami naszego brzdąca,  przez co brakowało mi i sił i czasu na regularne stosowanie kosmetyków. Nadal dochodzę do siebie, powoli docieramy się z nasza córeczką i mam nadzieję, że już niebawem będziemy zorganizowani na tyle, że znajdzie się chwilka dla mamy na kosmetyczne rytuały.


Co udało mi się zużyć w sierpniu?

*Avon, Płyn do kąpieli, Zielone jabłuszko
*Balea, Płyn do kąpieli, Egzotyczna wanilia
*Original Source, Żel pod prysznic, Kokos
*Avon, Foot Works, Energizujący scrub do kąpieli z solą morską 'Morska bryza'
*Avon, Foot Works, Kąpiel do stóp z solą morską i algami 'Morska bryza'
*Isana, Zmywacz do paznokci
*Uriage, Peeling do ciała - miniaturka
*Nivea, Odżywczy balsam do ciała pod prysznic
*Perfecta MAMA, Normalizująca maseczka do twarzy, Biała glinka + bawełna RECENZJA


PODSUMOWUJĄC
7 produktów + 2 saszetki (tylko 1 z nich był recenzowany) jak widać powyżej, większość z tych produktów to takie zwyklaki, które chętnie zamienię na coś innego. Sporym zaskoczeniem okazał się balsam do kąpieli Nivea, nie byłam na początku do niego pozytywnie nastawiona jednak po użyciu próbki chętnie sięgnę po pełnowymiarową wersję, którą mam w zapasach :)



Dla tych, którzy jeszcze nie znają moich oznaczeń, przedstawiam legendę : 
NEGATYWNE - nie kupię ponownie, bubel.
NEUTRALNE - całkiem w porządku, jednak szukam dalej.
POZYTYWNE - prawdopodobnie jeszcze u mnie zagości.
ULUBIENIEC! - nic więcej dodawać nie trzeba ;)


W tym miesiącu to tyle, zobaczymy jak pójdzie mi we wrześniu. A jak u Was wygląda sytuacja z zużywaniem kosmetyków? Dajcie znać w komentarzach :) 


2 komentarze:

  1. Całkiem fajne zużycia. Mnie poszło całkiem dobrze w sierpniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel OS kokosowy mnie zainteresował :) Pokaż niebawem to swoje szczęście - choć na fejsa muszę zerknać :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...