czwartek, 11 września 2014

220. TOP 3 miesiąca : SIERPIEŃ


Hej hej robaczki :) Jak już wcześniej pisałam, ubiegły miesiąc nie sprzyjał kosmetykowaniu się, jednak coś tam udało mi się używać i spośród tej minimalnej ilości wybrałam dla Was coś, co świetnie dawało radę :) Pora więc na trójkę ulubieńców ostatniego wakacyjnego miesiąca : 


PIELĘGNACJA
Avon, Advance Techniques, Odżywczy szampon z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów

Użyłam go dosłownie 2 razy (podkradłam mamie :P) i od razu się zakochałam. Co prawda o olejku arganowym wiele słychać (same pozytywne opinie) jednak mnie nigdy do niego nie ciągnęło. I to był błąd! Ten szampon to istny cud. Włosy są miękkie i sypkie, takie jak lubię. 


PAZNOKCIE
Rimmel 60 seconds 430 Coralicious

Idealna czerwień, która służyła mi głównie na paznokciach...u stóp! Schnie tak szybko, jak obiecuje producent, na dodatek bardzo długo się utrzymuje.


KOLORÓWKA
Avon, Ideal flawless, BB

Świetny zamiast podkładu w upalne lub leniwe dni. Plus filtr. Czego chcieć więcej? Co prawda mi BB kojarzy się z opcją krem + podkład, tutaj moim zdaniem przeważa to drugie, kremu i tak dodatkowo używałam jednak jestem w stanie mu to wybaczyć, dzięki kryciu i trwałości. Do tego dochodzi jeszcze wydajność - ja posiadam próbkę i mimo częstego używania, ten kosmetyk się jeszcze nie skończył!



Znowu przeważa Avon - mimo, że wydawało mi się, że powoli od tej firmy odchodzę. Sentyment (i spore zapasy :P) jednak pozostały :D Jak u Was wygląda ranking ubiegłego miesiąca? Może używałyście któryś z tych produktów lub coś Was zainteresowało? Dajcie znać w komentarzach :) Do następnego!




1 komentarz:

  1. Mam podobne odczucia jeśli chodzi o krem BB z AVON mi powiem ze wręcz przesuszał skórę twarzy no i niestety bez kremu pod niego się nie obejdzie :) AVON nie ma takich złych kosmetyków wedle tych drogeryjnych- - choć sama staram sie mniej od nich kupować :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...