czwartek, 7 sierpnia 2014

216. PROJEKT DENKO : Zużycia lipca

Dzień dobry :) Skoro zakupy już w tym miesiącu były TUTAJ, teraz czas na projekt denko. Jestem na plusie moje drogie! :) Tzn. na plusie w moim rozumieniu - udało mi się zużyć więcej niż kupić :) To dobry znak :)


Jak zawsze, puste opakowania wpadały do powyższego koszyczka, a jego zawartość dokładniej prezentuje się, w tym miesiącu tak : 

KĄPIEL
*Avon, Płyn do kąpieli, Arbuz
*Avon Senses, Żel pod prysznic o neutralnym ph, Recharge
*Palmolive, Żel pod prysznic, Mleko i miód
*Avon, Łagodny płyn do higieny intymnej o zapachu kwiatowym
*Alverde, Peelingujący żel pod prysznic z wiórkami kokosowymi i kwiatem lotosu RECENZJA
*Balea, Kokosowy stick do kąpieli
*Uriage, Krem do mycia - miniaturka



MISZ-MASZ
*Dove, Krem nawilżający
*Alverde, Naturalny balsam do ciała, Cytryna i sernik RECENZJA
*Ziaja MED, Kuracja wybielająca, Reduktor przebarwień punktowy RECENZJA
*Marion, 14-dniowa terapia nawilżająca, Ampułki do włosów
*Eveline, Odżywka do paznokci, Maksymalny wzrost paznokci



SASZETKI
*Efektima, Maseczka doskonale nawilżająca
*Le Petit Marseiliais, Kremowy żel pod prysznic, Kwiat pomarańczy
*Perfecta MAMA, Normalizująca maseczka do twarzy, Biała glinka + bawełna RECENZJA
*Balea, Maseczka do suchej skóry z ekstraktem z papai
*Rival de Loop, Maseczka na dobre samopoczucie, Truskawka i wanilia



PODSUMOWUJĄC
12 produktów + 5 saszetek (4 z nich doczekało się recenzji) jak widać jest tutaj sporo moich ulubieńców i kosmetyków wartych uwagi, używanie ich było dla mnie przyjemnością :)

Dla tych, którzy jeszcze nie znają moich oznaczeń, przedstawiam legendę : 
NEGATYWNE - nie kupię ponownie, bubel.
NEUTRALNE - całkiem w porządku, jednak szukam dalej.
POZYTYWNE - prawdopodobnie jeszcze u mnie zagości.
ULUBIENIEC! - nic więcej dodawać nie trzeba ;)

Z moich obserwacji wynika, że w tym miesiącu wynik będzie zbliżony - jeśli tylko planów nie pokrzyżuje mi wizyta w szpitalu (mam termin na 1.09). Jak Wam idzie zużywanie? A może w tym miesiącu poległyście? Dajcie znać w komentarzach. Do następnego! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...