środa, 30 lipca 2014

214. TOP 3 miesiąca : LIPIEC

Hej kochani :) Dzisiaj drugi już post z serii TOP 3. Jak ten czas szybko leci... Zastanawiałam się czy kontynuować tą serię, jednak w komentarzach pisałyście, że ten pomysł się Wam podoba dlatego dzisiaj zapraszam na kolejną część. Co w tym miesiącu podbiło moje serce?


PIELĘGNACJA
Avon Senses, Nawilżająca mgiełka do ciała, Summer Breeze

Świetny produkt (chyba juz niedostępny) który przyjemnie chłodził i nawilżał moje ciało podczas upałów. Używałam go dosłownie wszędzie. Na zakupach, na grillu czy podczas siedzenia przed komputerem.


PAZNOKCIE
Mini Drops no 104 COCO

Jak już ostatnio wspominałam, paznokcie w ubiegającym miesiącu rzadko malowałam. Mimo to jednak, nie umiałam zdecydować się który z lakierów tutaj umieścić. Niezmiennie moim ulubieńcem pozostaje pokazywany ostatnio Golden Rose with Protein 205, jednak w tym miesiącu na to miano zasługuje poniższy lakier, który okazał się idealny pod względem krycia. A wierzcie mi, długo już szukałam odpowiednio kryjącej bieli. Do tego niska cena plus zapach (jak dla mnie ananas) przy wysychaniu.



KOLORÓWKA
Avon MAGIX, Baza pod makijaż SPF 20

Nie spodziewałam się aż takiego WOW! Nie dość, że matuje skórę, to jeszcze w dotyku jest ona taka gładka. Super współgra z każdym, każdym! używanym przeze mnie kosmetykiem, utrzymując makijaż na swoim miejscu przez cały dzień (z tym akurat nie miałam problemu) i co najważniejsze, nie odbijając kresek (z czym się zmagałam). I do tego filtr!




Moja złota trójka lipca, wygląda tak, a jak jest u Was? Dzielicie się tym na swoich blogach? Dajcie znać, chętnie zajrzę :) Trzymajcie się cieplutko i udanego tygodnia Wam życzę ;)



3 komentarze:

  1. Muszę się rozejrzeć za tą bazą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej :) Kiedyś bywałyśmy u siebie często a teraz co? Ja zrobiłam update i powracam do pannykolczykowej. Mam nadzieję, że z wzajemnością. I widzę, że robisz dużo recenzji Avon-owskich tym bardziej jestem na tak (przyda się do konsultowania... ;)). Buziaki :>

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...