niedziela, 4 maja 2014

197. WYPRZEDAŻ/WYMIANA BLOGOWA!

Tak, tak, wiem. Znowu zamilkłam. Ale już się tłumaczę. Bez zbędnych wstępów, tak po prostu chcę Was poinformować, że....niedługo zostanę mamą! :))) Jesteśmy mega przeszczęśliwi :) Ten cudowny dzień wypadnie nie za 9 czy 8 miesięcy, tylko już w sierpniu. O ciąży dowiedziałam się w 22 tygodniu, troszkę późno, ale nic wcześniej na to nie wskazywało. Okresu nie miałam, owszem, ale nie miałam go również przed ciążą ponieważ choruję na zespół PCO. Lekarze przez lata mówili mi, że nie będę mogła zajść w ciąże lub będzie to bardzo trudno. W sierpniu miałam nawet zarezerwowaną wizytę w specjalnej klinice, by działać coś w tym kierunku, a tutaj taka niespodzianka! Udało się bez żadnych zabiegów, leków czy innych wspomagaczy. No ale w związku z zaistniała sytuacją, postanowiłam zrobić porządek (w głowie i nie tylko :P) i mam dla Was kilka smaczków, które mam nadzieję chętnie przygarniecie. Wszystko opisane poniżej, co do cen to można się targować ale są one i tak już niskie. Jednak teraz każdy grosz się przyda, same rozumiecie. Wymiana również wchodzi w grę, jednak musi mnie coś totalnie przyciągnąć.

KOLORÓWKA

 1. Avon, błyszczyk 'Idealny pocałunek', odcień Succulent fuchsia. Nowy, nieużywany. 10 zł
2. Essence, błyszczyk 'Stay with me', odcień 04 trendsetter. Użyty raz do swatchy. 5 zł
3. Mariza, chic lip gloss, na spodzie naklejka z numerkiem, tylko że nie wiem czy jest to 06 czy 90. Użyty z 5 raz, stan idealny. 5 zł
4. Avon, Color Trend, odcień Orange crush. Nowy, nieużywany. 5 zł
5. Avon, lakier do paznokci, odcień Star. Nowy, nieużywany, mam kartonik. 10 zł


1.Paletka Sleek, Acid. Nowa, nieużywana.
2. Paletka Sleek, Bad Girl. Zużycie i straty widać na zdjęciach 
ODDAM W ZESTAWIE ZA 30 ZŁ

ZAPACH

1. Avon, mgiełka do ciała Perceive, 100 ml. Nowa, nieużywana. 10 zł
2. Yves Rocher, Woda toaletowa, 100 ml, kokos, użyta kilka razy dla przetestowania, widać na zdjęciu. 18 zł
3. Yves Rocher, Woda toaletowa, 20 ml, mandarynka, zużycie widać na zdjęciu. 8zł


WŁOSY

1. Avon Naturals, Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie, Morela i masło Shea, 125 ml, nowy, nieużywany. 8 zł
2. Babydream, szampon dla niemowląt, 250 ml, nowy, nieużywany. 5 zł
3. Timotei Organic Delight, odżywka Health&Shine, 150 ml, użyta raz. 8 zł
4. Pilomax, regeneracja, krok 2. maska, włosy farbowane ciemne, 70 ml, nowa, nieużywana. 8 zł

TWARZ

1. Alterra, Nawilżone chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej. 25 sztuk, nowa, nieotwierana paczka. 5 zł
2. Naturalny olejek herbaciany, 10 ml, użyty 2 razy na patyczek kosmetyczny. 5 zł
3.Avon, preparat do demakijażu oczu z odżywką, 150 ml, nowy, nieużywany. 8 zł
4. Avon, Planet Spa, Luksusowa maseczka rewitalizująca do twarzy z ekstraktem z czarnego kawioru. 75 ml, nowa, nieużywana, jeszcze w kartoniku. 8 zł
5. Ziaja, tonik BIO aloesowy, 200 ml, nowy, nieużywany. 5 zł

CIAŁO

 1. Eveline, Arganowy suchy olejek do ciała, 150 ml, nowy, nieużywany, w zafoliowanym kartoniku. 15 zł
2. Flos-Lek, Emulsja kojąca po opalaniu, 200 ml, użyta raz. 8 zł
3. 2 sztuki! Avon, Planet Spa, Śródziemnomorskie serum ujędrniające do szyi i dekoltu. 50 ml, nowe, nieużywane. 8 zł/szt lub 13zł/2 sztuki
4. Avon Skin So Soft, Krem do depilacji okolic bikini skóry wrażliwej, 75 ml, użyte około 1/3 5 z
5. Avon Foot Works, Maska do stóp Imbir i Biała herbata, 75 ml, nowa, nieużywana. 5 zł

Avon For Men, Nawilżający żel do golenia dla mężczyzn, 150 ml, nowy, nieużywany, od początku w opakowaniu była taka ilość. 5 zł


Przy zakupie koszt wysyłki jednej rzeczy to 8 zł (koperta + list polecony ekonomiczny), przy zakupie kilku sztuk koszt wysyłki ustalam indywidualnie :) 

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie, chętnie odpowiem. Do każdego zakupu dorzucam próbkę, a tych mam naprawdę spory wybór!

4 komentarze:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...