niedziela, 11 grudnia 2011

26. swiateczne zamowienia

Zeszły tydzień upłynął mi pod znakiem paczek :p i następny tez się taki zapowiada ;pp Przyszła do mnie paczka z Avonu i Oriflame (a co dla mnie to zaraz Wam pokażę), buty dla brata, część prezentu dla mamy,  a czekam jeszcze na druga i trzecia część prezentu dla niej, na rękawiczki, na prezent dla jednego brata. A i jeszcze na najwiekszą przesylke, moja mame w osobie własnej, która wreszcie wróci z Holandii. Musze jeszcze zamówić coś dla drugiego brata i taty. Ech... Ale na szczęście ostatnio świetnie mi idzie sprzedaż na allegro i szafie.

A oto co dla siebie zamówiłam :
ogólny paczkowy bałagan

A co z Oriflame : 
w tym katalogu marnie, jakoś ta firma mnie nie kusi, ale to dobrze dla mojego portfela ;p 
co tam było? 
dwa kremy do rąk z ulotki (ten po lewej to świąteczny, nie mogłam się oprzeć już samej nazwie i opakowaniu - potem się okazało że zapach też niczego sobie i drugi to krem kokos i mleczko ryżowe, no ja jako kokosomaniaczka nie mogłam go nie zamówić )
oraz baza pod makijaż, zobaczymy jak się będzie sprawować :)

A teraz Avon : 
na początek zestaw 3 par kolczyków, które pokazywałam w poprzednim poście, są urocze! 

następnie Tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA, jest genialny! to moje kolejne opakowanie, zamówiłam na zapas, bo mi się już kończy 

 Kolejny jest Pachnący krem do nawilżania skórek. Skusiłam się ze względu na pochlebne opinie i słodkie opakowanie. Był to dobry wybór, już zdążyłam go wypróbować ;p

Zmierzając ku końcowi... Paletka cieni i błyszczyków, już chyba wszystkim znana za sprawą swojej ceny - 9.90 zł. Cienie są kremowe, ślady paluchów sa moje, nie mogłam się powstrzymać.




I ostatnie Diamentowe konturówki do oczu. Fioletowa - idealna! i zielona - która nie okazała się zielona i pójdzie na zwrot 
ręka mojego 12 letniego brata ;p

Wczorajszy dzień spędziłam w Opolu w kinie na bajce pt. Artur ratuje Święta. A wieczór spędziłam czytając książkę i zajadając się biała czekoladą. Mam już pomysł na kolejnego posta, będzie to znów jakaś moja kolekcja. A teraz spadam do babci na imieniny.

2 komentarze:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...