piątek, 18 listopada 2011

21. wymiana/sprzedaż

Ostatnio u wielu z Was pojawił się taki post. Ja jako,  że już od dawna wymieniam się na szafie i wizażu postanowiłam go również umieścić. W tym poscie przedstawię kosmetyki, a następnym razem ubrania i dodatki, o ile będziecie chętne. W większości kosmetyki są nowe, zdarzają się też używane. Ale wszystkie nadają się do użytku. Nie jest to może najwyższa półka, ale można znajdą swoich nowych nabywców, bo u mnie tylko stoją w szafie i się kurzą. Możliwa wymiana jak i sprzedaż, oraz negocjacje :D :) Więc zaczynamy :

1.Avon naturals, mgiełka do ciała Truskawka i Guawa. 125 ml, nowa, nieużywana. 11 zł z wysyłką
2.Avon, perfumy Today Tomorrow Always, 50 ml, nowe nieużywane, jeszcze w kartoniku i folii. 50 zł z wysyłką.
3.2 sztuki! wellaflex Pianka Loki i Fale mocno utrwalająca, 200 ml, nowe, nieużywane. 16 zł/1 szt z wysyłką, 21 zł/2 szt.
4.Avon, SSS. Złocisty olejek mineralny w sprayu z połyskującymi drobinkiami. 150 ml , uzyty 2 razy. 11 zł z wysyłką.
5.Avon, Świąteczny płyn do kąpieli choinka o zapachu zielonego jabłuszka. Nowy, nieużywany, poj.250 ml. 15 zł z wysyłką.
6.2 sztuki! Avon, Płyn do kąpieli, zapach Soft Pink, 500 ml, nowe, nieużywane. 15zł/szt z wysyłka, 21zł/2 szt.
7.Farba do włosów palette color & gloss smakowity toffee.Kolor do 28 myć (6-8 tygodni).Nowa nieużywana, w kartoniku.15 zł z wysyłką.
8.Avon sesnes. żel do mycia ciała.zapach Aloha.250 ml, nowy nieużywany. 11 zł z wysyłką.
 9.2 sztuki, Avon solutions winter Maseczka nawilżająca na zime. 50 ml, nowa, nieużywana, jeszcze w kartoniku.15 zł z wysyłką, 21 zł/2 szt.
10.Avon Solutions plus.Maska z witaminami 'źródło energii'100 ml, nowa, nieużywana. 16 zł z wysyłką
11.Avon naturals.Jogurtowa nawilżająca maseczka do twarzy z truskawkami.75 ml, nowa, nieużywana.11 zł z wysyłką.
12.Oriflame footcare, Chłodzący żel do stóp z truskawka i mentolem.100 ml, użyty raz, ale jest to nieznaczy ubytek.
13.Lakiery do paznokci. Ubytki zaznaczone na zdjęciach. Wszystkie zdjęcia są z intrnetu.
a) Miss selene nr 161
b) Miss Selene n 154
c) Miss Selene nr 11
d) Wibo Express Growth nr 307
e) Essence nr 28 Plum Perfect
f) Inglot nr 945, poniszczona zakrętka dostałam jako gratis przy okazji jakiejś wymiany.
 Piszcie, piszcie. Wiele z tych kosmetyków nada się jako prezenty na zbliżające Święta. Wszystkim chętnych udzielę pozostałych informacji jeśli będzie taka potrzeba :) 


I chciałam się Wam pochwalić, że chwilę po napisaniu poprzedniej notki, znalazłam perfumy,które znajdowały się na mojej Wish na allegro, po bardzo korzystej cenie. I przed chwilką listonosz mi je przyniósł :) Tak samo jak dwie paletki ze Sleek'a z wymiany. W paczce na dodatek było kilka gratisów. Co prawda umówiłyśmy się z tą osobką ,że coś tam sobie dorzucimy ale nie spodziewałam się aż takiej ilości i jakości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...